English

در گفت‌و‌گو با خبرگزاری موج؛

هلال احمر از احتمال وقوع تگرگ در مشهد خبر داد

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: با توجه به تداوم بارش ها تقاضا می شود مردم در منزل خود بمانند و در صورت وقوع سیل با شماره ۱۱۲ تماس حاصل کنند.

هلال احمر از احتمال وقوع تگرگ در مشهد خبر داد

سروش شیدایی مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، اظهار داشت: ۷۴ نفر از نیروهای امدادی در قالب ۱۷ تیم جهت خدمت رسانی به آسیب دیدگان سیل به مکان های مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به شعب درگیر در سیل اخیر عنوان کرد:شعب فیروزه، نیشابوردرگز،فریمان،مشهد،خواف و تربت جام دچار سیل و آبگرفتگی شده ،که بیشتر مناطق درگیر در معابر شهری و روستایی می باشد.

مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی افزود: نیروهای امدادی با ۱۷ دستگاه خودرو کمکدار،یک دستگاه خودرو آمبولانس و۲۰ پمپ کفکش در حال خدمت رسانی می باشند.

 

بیشتر بخوانید:

جاری شدن سیل در شهر مشهد

شیدایی عنوان کرد: بر اساس آخرین وضعیت جوی اخذ شده از شعب استان و نیز مرکز مدیریت راههای استان خراسان رضوی،بارش شدید باران همراه با تگرگ در حوزه سرولایت، کلات، ، شاندیز طرقبه، باخرز، رشتخوار و همچنین مه گرفتگی در محور قوچان – درگز(تیوان) ادامه بارندگی گزارش گردیده است و از مردم شریف خواهشمندیم در منزل خود بمانند و در صورت وقوع سیل با شماره ۱۱۲ تماس حاصل فرمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه