English

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه خبرداد؛

انهدام باند سارقان خودرو در شاهین شهر / اعتراف متهمین به ۱۲ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه از شناسایی و دستگیری 3 سارق خودرو و قطعات خودرو با اعتراف به 12 فقره سرقت در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

انهدام باند سارقان خودرو در شاهین شهر / اعتراف متهمین به 12 فقره سرقت
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، سرهنگ هادی کیان مهر بیان داشت: مأموران انتظامی کلانتری 16 گرگاب در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل و قطعات خودرو در این شهر و از طرفی کشف 2 دستگاه خودروی مسروقه از کلانشهر اصفهان در حالی که باطری و قطعات با ارزش آن ها باز شده و به صورت بلاصحب در حاشیه این شهر رها شده بودند،پی به فعال شدن یک باند سرقت در این شهر برده و بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار خودقرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری مذکور  با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی 3 سارق غیر بومی ساکن در این شهر را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی آن ها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه در بازرسی از پاتوق متهمان تصریح کرد: این سارقان علاوه بر اعتراف به 8 فقره سرقت قطعات خودرو  و 2 فقره سرقت خودرو از شهر گرگاب به 2 فقره سرقت خودرو نیز از کلانشهر اصفهان اعتراف و سپس با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست: ضمن رعایت توصیه ها و آموزش های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده افراد و موارد مشکوک اطراف خودروهای پارک شده در سطح محلات سریعاً از طریق تماس با مرکز فوریت های 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه