English

مدیرعامل آبفای استان اصفهان خبر داد:

بهره‌برداری از خط انتقال آب چاه شهرک امیرکبیر شهرضا

مدیرعامل آبفای استان اصفهان گفت: 5400 متر خط انتقال آب چاه شهرک امیرکبیر شهرضا با هزینه‌ای افزون بر 50 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

 بهره‌برداری از خط انتقال آب چاه شهرک امیرکبیر شهرضا
به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

، حسین اکبریان با بیان اینکه اجرای این عملیات، افزایش منابع تامین آب برای جمعیت حدود 185 هزار نفری شهرستان شهرضا را دربرخواهد داشت، اعلام کرد: تداوم خدمت‌رسانی و دسترسی مردم به آب شرب سالم و پایدار، از وظایف اصلی این شرکت است که در راستای نیل به این هدف، خدمتگزاران این شرکت تمام تلاش خود را به کار خواهند بست.

وی با توجه به تعدد و پراکنده بودن منابع تامین آب در شهرضا، اختلاط منابع تامین و استفاده از ظرفیت مخزن ۲۰۰۰ مترمکعبی شهرک صنعتی امیرکبیر برای ایجاد فشار مناسب آب در محله خمینی‌آباد را هدف اصلی اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: در شرایط عادی، نیاز آبی شهرضا افزون بر ۴۰۰ لیتر برثانیه است که این میزان در ایام‌ پیک‌مصرف تابستان به حدود ۵۲۰ لیتر بر ثانیه می‌رسد و در چنین شرایطی استفاده از همه منابع تامین دارای استاندارد کیفی در دستور کار شرکت قرار می‌گیرد و اجرای این پروژه کمک شایانی به توزیع عادلانه آب در فصل تابستان خواهد کرد.

این مقام مسئول بیان کرد: این پروژه اوایل سال 1402 کلید خورد و در اجرای این خط انتقال از لوله پلی‌اتیلن به قطر 200 میلی‌متر استفاده شده است.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان افزود: برای اجرای این پروژه، لوله‌گذاری از زیر سه رودخانه فصلی و عبور از میدان ورودی شهر منظریه به موازات کمربندی شهرضا به شیراز صورت گرفته و همچنین در طول مسیر لوله‌گذاری، موانع بسیاری از قبیل عبور از چند خط اصلی آب، گاز و مخابرات وجود داشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه