English

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب خبر داد؛

گام های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب در مسیر مسئولیت های اجتماعی

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب گفت: این شرکت در مسیر پیشبرد اهداف توسعه‌ای و همسو با سیاست مسئولیت‎ اجتماعی اقدام به تاسیس باشگاه ورزشی_فرهنگی نفت و گاز غرب کرده است.

گام های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب در مسیر مسئولیت های اجتماعی
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، محمود نصیری مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب در حاشیه بازی تیم های فوتبال نفت و گاز غرب و امید تازه آبادچاف گیلان که عصر امروز برگزار و به تساوی دو تیم انجامید اظهار کرد: این شرکت در دی ماه سال گذشته در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی اقدام به تشکیل باشگاه ورزشی_فرهنگی نفت و گاز غرب کرده است.

وی با اشاره به پیشرفت تیم فوتبال این باشگاه خاطرنشان کرد: با وجود برخی مشکلات در نیم فصل اول این تیم پیروز برخی از مسابقات بود و خوشبختانه روند پیشرفت تیم کاملا مشهود است.

این مسئول خاطرنشان کرد: مجوز کمسیون ۵ اخذ شده ، طی هفته آینده تزریق مالی به قرارداد بازیکنان انجام می شود و قطعا روند پیشرفت تیم استمرار خواهد داشت.

وی با اشاره به بازی مذکور اضافه کرد: این مسابقه ، بازی اول در دور برگشت است و در صورت برد به رده پنجم صعود خواهیم کرد.

نصیری خاطرنشان کرد: بر اساس قراردادها پرداخت ها انجام و حمایت از تیم ادامه خواهد داشت، همچنین مجوز رشته های دیگر نیز در حال اخذ شدن است.

نصیری با اشاره به اینکه فعالیت شرکت نفت و گازغرب شامل ایلام، کرمانشاه، لرستان و شمال خوزستان است افزود: تاکید ما بر این است ابتدا از جوانان ایلام و سپس از سایر استان ها استفاده شود.

این مسئول با بیان اینکه شرکت بهره برداری نفت و‌گاز غرب در سال ۷۷ تاسیس شده و تولید نفت در ابتدای تاسیس آن حدود ۴۵ هزار بشکه تفت در روز بوده خاطرنشان کرد: این عدد امروز به ۱۶۵ هزار بشکه و ۷ میلیون متر مکعب از میدان گازی تنگ بیجار رسیده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب کشور با اشاره به قابل تامل بودن این افزایش تولید افزود: در ابتدا صنعت نفت و گاز از لحاظ تجهیزات و نیروی راهبری کاملا وابسته بود اما خوشبختانه امروزه به خودکفایی رسیده و در حوزه مسئولیت های اجتماعی نیز اقدامات مطلوبی انجام گرفته است‌.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه