English

مدیرکل استاندارد استان ایلام خبر داد؛

اجرای طرح سفیر استاندارد ویژه دانش‌آموزان استان ایلام

مدیرکل استاندارد استان ایلام از اجرای طرح «سفیر استاندارد» ویژه دانش‌آموزان در ایلام خبر داد.

اجرای طرح سفیر استاندارد ویژه دانش‌آموزان استان ایلام
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، یادگار محمدی مدیرکل استاندارد استان ایلام اظهار داشت: به منظور ارتقاء سطح آگاهی کودکان و نوجوانان در زمینه استاندارد، کارشناسان اداره‌کل استاندارد ایلام در راستای طرح “سفیر استاندارد”، در مدارس حضور پیدا کردند.

وی افزود: اجرای طرح «سفیر استاندارد» همزمان با دهه کرامت در مدارس آغاز و تا پایان سال‌جاری در مدارس استان استمرار خواهد داشت.

مدیرکل استاندارد بیان داشت: اجرای طرح “سفیر استاندارد” می‌تواند بستر مناسبی برای افزایش اعتماد مردم به خصوص کودکان و نوجوانان به موضوع استاندارد به عنوان آینده سازان جامعه و مسئولیت پذیر نسبت به استاندارد کالا و خدمات باشد.

محمدی بیان داشت: از مهمترین اهداف این طرح، ایجاد تقویت و نهادینه سازی فرهنگ استاندارد در میان کودکان و نوجوانان در کسب دانش در زمینه استانداردها، حس مسئولیت پذیری، ارتقا سلامت عمومی جامعه و آشنایی مناسب در رابطه با استانداردها و سازمان ملی استاندارد ایران به عنوان ضامن ایمنی و سلامت جامعه خواهد بود.

شایان ذکر است؛ در آغاز این طرح، کارشناسان استاندارد با حضور در مدرسه ابتدایی دخترانه بصیرت شهر ایلام، دانش آموزان را با آموزه هایی در رابطه با استاندارد و الزامات رعایت

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه