English

بازی Assassin's Creed با اسم رمز Red تغییر نام داد، رونمایی رسمی اواخر این هفته، تاریخ انتشار لو رفت.

بازی Assassin's Creed با اسم رمز Red تغییر نام داد و اکنون با نام Assassin's Creed Shadow شناخته می‌شود.

بازی Assassin's Creed با اسم رمز Red تغییر نام داد، رونمایی رسمی اواخر این هفته، تاریخ انتشار لو رفت.
به گزارش خبرگزاری موج

، بر اساس اعلام رسمی یوبی‌سافت (Ubisoft) تاریخ 15 مه یک رونمایی کامل از Assassin's Creed Codename Red انجام خواهد شد و همچنین نام رمز رنگارنگ خود را حذف خواهد کرد. در عوض، اولین بازی Assassin's Creed که در ژاپن ساخته می شود، اکنون Assassin's Creed Shadows نامیده می شود. علاوه بر این، تاریخ انتشار بازی ظاهراً 15 نوامبر 2024 است.

رونمایی در پنجشنبه ساعت 19:30 به وقت ایران آغاز می شود و این اولین نمایشگاه برند اختصاصی به Assassin's Creed Shadows خواهد بود. یوبی‌سافت اطلاعات بیشتری در مورد این بازی ارائه نکرده است، اما طرفداران کنجکاو هستند که آیا از ارائه آن برای کنسول‌های نسل قبلی خودداری خواهند کرد یا خیر.

با توجه به داده‌های فهرست فروشگاه یوبی‌سافت، به نظر می‌رسد که این بازی برای رایانه‌های شخصی، PS4، PS5 و Xbox Series X|S با نادیده گرفتن Xbox One عرضه خواهد شد. با این حال، یکی از افراد داخلی ادعا می کند که این بازی برای PS4 نخواهد آمد. به احتمال زیاد زمان ارائه اولین تریلر رسمی بازی، تاییدیه اجرای بازی بر روی پلتفرم ها را دریافت خواهیم کرد.

بازی Assassin's Creed Shadows در سال 2022 رونمایی شد و در ژاپن فئودال اتفاق می افتد. با توجه به موضوع مخفی کاری این فرنچایز، یک بازی در ژاپن با چهره هایی مانند نینجاها به نظر می رسد که یک تناسب طبیعی است. ساخت بازی Assassin's Creed Shadows نیز توسط تیم مسئول Assassin's Creed Odyssey هدایت می شود. سال گذشته، ظاهراً شخصیت اصلی بازی از طریق یک بنر نمایه در پروفایل لینکدین نویسنده یوبی سافت فاش شد.

یوبی سافت چندین بازی دیگر در این سری در دست توسعه دارد، از جمله بازی Assassin's Creed Jade با محوریت موبایل در چین و بازی Assassin's Creed با اسم رمز Hexe با محوریت جادوگر.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه