English

شهردار اقبالیه:

نهاد شورای اسلامی نهاد مقدسی است که شالوده‌اش ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلام دارد

شهردار اقبالیه گفت: نهاد شورای اسلامی نهاد مقدسی است که شالوده‌اش ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلام داشته و ‌مشورت یکی از ارکان مهم سلامت تصمیم‌گیری‌ها است.

نهاد شورای اسلامی نهاد مقدسی است که شالوده‌اش ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلام دارد
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،آیین تجلیل از اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه به مناسبت نهم اردیبهشت روز ملی شوراها برگزار شد در این مراسم میکایل سلمانی شهردار اقبالیه با گرامیداشت روز شوراها به اهمیت نقش شورا در پیشرفت،توسعه،عمران و آبادانی شهرها اشاره کرد و گفت:نظام مقدم اسلامی از ابتدا با آرای مردم بنا نهاده شده است و مردم نقش اصلی را با حفظ هویت در تمام اصول قانون اساسی بر عهده دارند.

سلمانی افزود:نهاد شورای اسلامی نهاد مقدسی است که شالوده‌اش ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلام داشته و ‌مشورت یکی از ارکان مهم سلامت تصمیم‌گیری‌ها است و به لطف استقرار نظام مقدس جمهوری ‌اسلامی ایران و‌ در‌ راستای احترام و اکرام به شخصیت و هویت انسان و مردم عزیز ایران، این نهاد در این کشور پا به عرصه مدیریت‌های شهری و محلی گذاشت.

شهرداری اقبالیه

وی وجود شوراها را مایه خیر و برکت برای نظام،دولت و مردم دانست و گفت: شوراها یکی از ارکان اصلی مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی بعنوان محور عدالت گستری در جامعه محسوب می شوند و برای خدمت هر چه بهتر به مردم و حل مشکلات جامعه در قانون اساسی کشورمان عنوان شده است.

مهندس سلمانی در این مراسم ضمن تبریک روز شوراها به اعضای محترم شورای اسلامی شهر از زحمات شبانه روزی آنها در عرصه عمران ،آبادانی شهر و خدمت رسانی به مردم شهر اقبالیه تقدیر نمود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه