English

رابط بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج وزیارت استان قزوین:

مراسم حج بهترین فرصت برای توبه به درگاه خداوند است

رابط بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج وزیارت استان قزوین گفت: مراسم حج بهترین فرصت برای توبه به درگاه خداوند است، در این ایام باید بازار و دنیا را کنار گذاشت و از فرصت حضور در سرزمین وحی استفاده کرد.

مراسم حج بهترین فرصت برای توبه به درگاه خداوند است
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،حجت الاسلام عباس افشار رابط بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج وزیارت استان قزوین در مراسم طرح مودت حج تمتع ویاوران  زائران استان قزوین که در سالن اجتماعات حج وزیارت قزوین بر گزارشد گفت: مراسم حج بهترین فرصت برای توبه به درگاه خداوند است، در این ایام باید بازار و دنیا را کنار گذاشت و از فرصت حضور در سرزمین وحی استفاده کرد.

حجت الاسلام افشار خاطرنشان کرد: حج مجموعه  است که انسان را با توحید و یگانگی خدا و یاد او و همین طور با موحدان تاریخ و بندگان صالح و ذاکر خدا، یعنی انبیاء و اولیاء آشنا می‌سازد.

 وی ادامه داد: هر فردی که از گناهان پاک شد، یقیناً در آخرت رستگار خواهد بود و بهشت جاویدان جایگاه او می‌شود؛ حج هم اثر گناه زدایی دارد و هم پاداش گران سنگی به نام بهشت که پیامبر اکرم(ص) فرماید «الْحَجُّ الْمَبْرُورُ لَیْسَ لَهُ جَزَاءٌ إِلَّا الْجَنَّةُ؛ حج مقبول را پاداشی جز بهشت نیست.

رابط بعثه مقام معظم رهبری در سازمان حج وزیارت استان قزوین هدف از برگزاری این برنامه انسجام و هماهنگی هرچه بیشتر بین زائران و تسهیل در برقراری ارتباط با دیگر زائران مسلمان عنوان کرد.

حجت الاسلام افشار بیان کرد: آموزش های مختلف رفتاری، آشنایی با فرهنگ و آداب و رسوم دیگر مسلمانان حاضر در حج از دیگر اهداف برگزاری این  برنامه است.

 در ادامه این  برنامه ، اصول و سیاستهای مربوط به طرح مودت، وظایف و مسئولیت ها، مباحث مربوط به جهان اسلام و حوزه بین الملل، شیعه شناسی و ... توسط  مدیران کاروانها ارائه شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه