English

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین:

احداث باغ در پایاب چاه بایستی با مجوز جهاد کشاورزی انجام شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: هرگونه احداث باغ در پایاب چاههای مجاز بایستی با اطلاع و دریافت مجوز از جهاد کشاورزی انجام شود.

احداث باغ در پایاب چاه بایستی با مجوز جهاد کشاورزی انجام شود
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، محمد حسین عطایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: هر گونه تغییر اراضی کشاورزی از حالت اولیه نیاز به مجوز است که احداث باغ نیز از جمله مواردی است که برای احداث آن بایستی از جهادکشاورزی مجوز دریافت شود.

 وی با اشاره به این نکته که احداث باغ در پایاب شبکه دشت قزوین با هدف تامین آب از این شبکه برای‌ باغ ممنون می باشد گفت : استفاده از روش های نوین آبیاری و اجرای الگوی کشت مهمترین راهکار برون رفت از وضعیت موجود منابع آبی استان است.

وی اظهار داشت: با توجه به وضعیت منابع آبی چاره ای جز استفاده از روش های نوین برای تولید محصولات کشاورزی و اجرای الگوی کشت در مزارع استان نداریم.

عطایی در ادامه به اجرای طرح جهش تولید در دیمزارهای استان اشاره کرد و یادآور شد: طرح جهش تولید بعنوان یک طرح ساختاری و هوشمند در جهت الگوی کشت با هدف افزایش تولید اجرا می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با بیان اینکه طرح جهش تولید در مسیر افزایش تولید و بهره وری است  گفت: در این طرح با روش کارشناسی می توان افزایش تولید در دیمزارها را ش دهد باشیم.

عطایی افزود: در این طرح کارشناسان و ناظران طرح پیش بینی شده که با هماهنگی و حمایت ستاد اجرایی امام در محل اجرای طرح در حال انجام است.

وی به تولید محصول استراتژیک گندم اشاره کرد و گفت: تولید محصول با کیفیت در سال زراعی جاری بایستی مد نظر قرارگیرد.

عطایی اضافه کرد: اقدامات خوبی در مبارزه با سن گندم در مزارع کشاورزی انجام شده که کیفیت محصول را ارتقا خواهد داد بنابراین لازم است مراکز خرید محصولات زراعی نیز  امکانات و شرایط را برای خرید محصول آماده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه