English

برگزاری مراسم گرامیداشت روز دختر و هفته ارتباطات در شرکت آب منطقه ای قزوین

مراسم گرامیداشت روز دختر به مناسبت ولادت باسعادت بانوی مهر و رحمت حضرت فاطمه معصومه (س)، آغاز دهه کرامت، هفته ملی جمعیت و هفته ارتباطات و روابط عمومی با حضور مدیرعامل، معاونین و جمعی از مدیران و همکاران شرکت آب منطقه ای قزوین، در محل سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

برگزاری مراسم گرامیداشت روز دختر و هفته ارتباطات در شرکت آب منطقه ای قزوین
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، منصور ستوده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین ضمن تبریک ایام ولادت حضرت معصومه (س) و آغاز دهه کرامت، و هفته ارتباطات از زحمات و دستاوردهای مشاور امور زنان و خانواده و همکاران دفتر روابط عمومی شرکت تقدیر و تشکر بعمل آورد.

وی افزود: بانوان شرکت آب منطقه ای قزوین همواره حضور پررنگ و موثری در تمامی عرصه های علمی، فرهنگی، پژوهشی، ورزشی و شغلی داشته اند و امیدواریم همچنان شاهد رشد و ترقی آنها در مسیر پیشرفت باشیم.

ستوده با اشاره به اهمیت آگاهی بخشی و اطلاع رسانی گفت: امروزه جهاد تبیین و شفاف سازی در خصوص اقدامات دولت در راستای امید آفرینی در جامعه یکی از مهمترین وظایف شرکت ها و سازمان هاست که این مهم به خوبی توسط مجموعه همکاران دفتر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای در حال انجام است.

ستوده افزایش سطح سواد آبی بهره برداران و استفاده از توان و تجربه آنها جهت مدیریت منابع آب در قالب مدیریت مشارکتی و در راستای شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم" را از دیگر وظایف و اقدامات دفتر روابط عمومی شرکت برشمرد.

در ادامه این مراسم فرزانه صادق زاده مشاور امور زنان و خانواده شرکت آب منطقه ای قزوین گزارشی از عملکرد این حوزه در سال گذشته ارائه نمود و اظهار داشت: حضور بانوان این شرکت در مسابقات ورزشی و کسب مقام های قهرمانی در رشته های گوناگون، تالیف کتاب، انتخاب بانوی تاثیرگذار و سرآمد شرکت در صنعت آب، استفاده از پتانسیل بانوان به عنوان عضو هیئت مدیره، انتخاب بانوان پژوهشگر برتر در صنعت آب، برگزاری جشنواره خیریه غذا توسط بانوان به نفع کودکان معلول و بی سرپرست، حضور بانوان در نمایشگاههای تخصصی صنعت آب و... از جمله اقدامات این حوزه بوده که با همراهی و همکاری مدیرعامل وکلیه معاونت های شرکت صورت گرفته است. 

شایان ذکر است در پایان این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدیه از دختران شاغل در شرکت آب منطقه ای قزوین، همکارانی که مشمول مصوبات طرح جوانی جمعیت می شدند و همچنین همکاران دفتر روابط عمومی به مناسبت فرارسیدن هفته ارتباطات و روابط عمومی قدردانی و تشکر بعمل آمد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه