English

نماینده منتخب نوشهر و چالوس در مجلس:

وضعیت بهداشت و درمان چالوس مطلوب نیست

نماینده منتخب نوشهر و چالوس در مجلس گفت: وضعیت بهداشت و درمان شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت وضعیت مطلوبی ندارد و مسائلی وجود دارد که در شأن بهداشت و درمان نیست.

وضعیت بهداشت و درمان چالوس مطلوب نیست
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، کامران پولادی در نشست بررسی مشکلات شهری چالوس با حضور وزیر کشور و مدیران شهرستانی و استان مازندران که در محل فرمانداری چالوس برگزار شد، اظهار داشت: پل زیرگذر شهرک نواب شهرستان چالوس آیینه دق شده است و طی سالهای اخیر چندین کشته داده است. 

وی ادامه داد: پلی که فقط باید یک زیرگذر در آنجا احداث شود اما همچنان بلاتکلیف مانده است. 

نماینده منتخب مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه یکی دیگر از انتظارات و مطالبات بحق مردم چالوس، بحث ترافیک محور چالوس است، گفت: در بالادست بخش مرزن آباد تعداد 60 روستا که در آن دامداران و کشاورزان در طول سال سکونت دارند، وجود دارد و زمانی که جاده چالوس به تهران یکطرفه می شود اگر خدای نکرده فردی در یکی از این روستاها دچار مشکلی شود و نیاز به مراجعه به مراکز درمانی شهری داشته باشند، پشت ترافیک سنگین اسیر و گرفتار می شوند. 

پولادی افزود: پل های مواصلاتی روستاهای واسپول و ساتره در سیل مرداد 1401 تخریب شدند و نیازمند تسریع در احداث آن است. 

وی در پایان گفت: وضعیت بهداشت و درمان شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت وضعیت مطلوبی ندارد و مسائلی وجود دارد که در شأن بهداشت و درمان نیست و بنابراین از وزیر بهداشت قول رسیدگی و پایان دادن به این وضعیت را داریم. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه