English

شهردار هچیرود:

محدودیت احداث ساختمان های بلندمرتبه در شمال کشور برداشته شود

شهردار هچیرود گفت: در شهرهای شمالی محدودیت احداث ساختمان های هفت طبقه در شمال کشور برداشته شود تا متناسب با آمایش سرزمینی پیش برود.

محدودیت احداث ساختمان های بلندمرتبه در شمال کشور برداشته شود
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

،  جعفر ردایی در نشست بررسی مشکلات شهرستان چالوس که با حضور وزیر کشور در فرمانداری چالوس برگزار شد به موضوع بلندمرتبه سازی و توسعه عمودی اشاره کرد و اظهار داشت: این طرح در عمل اتفاق نیفتاده و همواره با مشکلاتی همراه است. 

وی ادامه داد: وزارت مسکن و شهرسازی مصوبه ای در شورای عالی شهرسازی انجام داده است مبنی بر اینکه احداث ساختمان بیش از هفت طبقه ممنوع است. 

شهردار هچیرود گفت: در شهرهای شمالی محدودیت احداث ساختمان های هفت طبقه برداشته شود تا متناسب با آمایش سرزمینی پیش برود. 

وی با بیان اینکه در بحث سواحل بلاتکلیف هستیم، تصریح کرد: برای اینکه ساحل ساماندهی شود طرح های پیاده راه سازی را مصوب کردیم که چالوس و هچیرود خیابان سی متری دارند. 

ردایی افزود: با توجه به عقب نشینی که دریا دارد، در گذشته پنجاه درصد در اراضی منابع طبیعی بود و پنجاه درصد هم در ملک افراد قرار داشت ولی اخیراٰ مصوبه ای را در کمیسیون ماده 5 و کمیسیون مغایرت طرح هادی گرفتیم و طرح پیاده راه سازی را آغاز کردیم اما سازمان بازرسی مازندران جلوی اجرای طرح را گرفت و مدعی است که اجازه نداریم در عرصه مربوط به منابع طبیعی این طرح را اجرا کنید. 

وی عنوان داشت: الان که طرح هادی شهر هچیرود در حال تهیه است مجبور هستیم پیاده راه را داخل ملک اشخاص اجرا کنیم و این میلیاردها تومان در بحث تملک، ایجاد هزینه می کند و بنابراین درخواست داریم در این زمینه تعیین تکلیف شود. 

شهردار هچیرود بیان داشت: دریا در حال عقب نشینی است و ما تراز منفی 2470 را اجرا می کنیم تا حداقل مردم از امکانات گردشگری ایجاد می شود استفاده کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه