English

پلیس راهور؛

هیچ اراده ای برای رفع مشکلات ترافیکی وجود ندارد

رئیس پلیس راهور گفت: حل مشکلات ترافیکی بر روی کاغذ آسان است اما زمانی سخت می شود که مشاهده می کنیم برای رفع آن اراده ای وجود ندارد.

هیچ اراده ای برای رفع مشکلات ترافیکی وجود ندارد
به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج

، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راهور در ششمین همایش بین المللی مدیریت ایمنی و ترافیک، اظهارداشت: وقتی از ترافیک صحبت می کنیم منظور یک مقوله است که با زندگی همه انسان ها سرکار دارد.

وی  با بیان اینکه تمامی افراد فارق از سن، جنس و جایگاه اجتماعی کاربر این سیستم هستند که میتوانند به این سیستم تاثیر گذاشته و  یا از آن تاثیر بپذیرید، افزود: این نشست  با دو هدف عمده برگزار شده است.

رییس پلیس راهور  با اشاره به اینکه یکی از هدف برگزاری این برنامه استفاده از فکر و اندیشه صاحب نظران است، عنوان کرد: همکاری ما با مراکز علمی بسیار حائز اهمیت است چرا که در غیر این صورت نمیتوانیم به درستی کار انجام دهیم و محکوم به شکست هستیم.

رئیس پلیس راهور خاطر نشان کرد: پلیس سالها است که  ارتباط تنگا تنگ با مراجع علمی و دانشگاهی داریم، تصریح کرد: خوشبختانه در این راستا اتفاق خوبی افتاده و برنامه ما این است که خودمان را کماکان به روز کنیم .

سردار حسینی دیگر هدف این همایش تلنگر به برخی مخاطبان خود عنوان کرد و  گفت: مخاطبان ما  به چهار بخش حامی، کارشکن، طرفدار و بی تفاوت تقسیم می کنیم که بی تفاوت ها نیاز به تلنگر دارند.

وی با بیان اینکه ۸۰درصد از مخاطبان ما در گروه بی تفاوت ها هستند، بیان کرد: باید کارهای فرهنگی و آموزشی انجام داد  که آنها را  به صف طرفداران بپیوندند.

رئیس پلیس راهور عنوان کرد: ما در موضوع ترافیک با یک موضوع سهل روبرو هستیم چرا که می دانیم چه کاری باید انجام دهیم اما در عمل سخت می شود چرا که شاهد هستیم هیچ اراده ای برای رفع آن وجود ندارد.

وی عنوان کرد: ارتقاء کیفیت خودرو و جاده ها ازجمله راه های بهبود مشکلات و حوادث ترافیکی است.

سردار حسینی بیان کرد: ما واقعا مشکلات آموزش نداریم این اتفاقاتی که شاهد آن هستیم  موضوعات تربیتی است که اگر بخواهیم به آن ورود کنیم به یک کارگاه جدا نیاز داریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه