English

تهران غرق جشن در اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها

فردا ۲۸ اردیبهشت ماه اجتماع بزرگ‌امام رضایی‌ها توسط شهرداری تهران با همکاری سازمان‌های مختلف برگزار خواهد شد و در همین راستا نیز تمهیدات حمل و نقلی برای شرکت کنندگان در این مراسم که از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برگزار می‌شود، در نظر گرفته است.

تهران غرق جشن در اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها
به گزارش خبرگزاری موج

، چند روز زودتر از میلاد با سعادت امام رضا(ع)، قرار است تهرانی‌ها فردا جمعه در حدفاصل میدان هفت تیر تا میدان ولیعصر جمع شده و به جشن و شادی بپردارند و سازمانهای خدمت رسان هم در این اجتماعه خدمات مختلفی به شهروندان ارائه می‌دهند.

مصطفی زیبایی‌نژاد مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه چایخانه‌های حضرت امام رضا (ع) از فردا جمعه برای خدمت به اجتماع امام رضایی‌ها در ۲۲ میدان اصلی مستقر شده‌اند و تا روز ولادت امام رضا (ع) از مردم پذیرایی می‌کنند، تصریح کرد: طول مسیر رفت و برگشت میدان ولیعصر تا کریمخان چهار کیلومتر است که ما در ضلع جنوبی بلوار کریمخان شهر بازی دو کیلومتری برپا خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ویژه برنامه‌های ولادت امام رضا (ع) به دو دسته تقسیم می‌شود، گفت: از ساعت ۱۶ تا نماز مغرب در میدان ولیعصر ویژه برنامه‌هایی با حضور خوانندگان مطرح و گروه‌های شاد کودکانه برپا خواهیم کرد و بعد از نماز جماعت نیز با حضور مداحان، گروه‌های سرود و سخنرانان جشن ادامه خواهد داشت، این در حالیست که تمهیدات لازم برای برپایی نماز جماعت در میدان ولیعصر و در مسیر پیش‌بینی شده است.

مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه رأس ساعت ۲۰ ، صلوات خاصه امام رضا (ع) را خواهیم داشت، افزود: همچنین مپینگ نقاره‌زنی در میدان ولیعصر(عج) خواهیم داشت. علاوه بر ارتباط زنده با حرم امام رضا (ع) هم در میدان ولیعصر نورافشانی ویژه‌ای داریم.

هادی زند مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از سرویس‌دهی ویژه مترو به شرکت‌کنندگان در اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها خبر داد و با اشاره به اینکه اجتماع بزرگ امام رضایی‌ها همزمان با ایام دهه کرامت و فرارسیدن سالروز میلاد امام رضا(ع) روز جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار می‌شود، گفت: ایستگاه‌های شهدای هفتم تیر، میدان حضرت ولی‌عصر (عج)، میدان جهاد، تئاتر شهر و بوستان لاله نزدیکترین دسترسی‌ها برای رسیدن به مراسم هستند.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی استقبال مسافری و به منظور تسهیل در بازگشت شرکت‌کنندگان، سرفاصله حرکت قطارها در خطوط یک، سه و شش کاهش می‌یابد، همچنین سرویس‌دهی در تمامی خطوط درون‌شهری از مبادی تا ساعت ۲۲:۳۰ ادامه خواهد یافت.

وی با تأکید بر اینکه برنامه‌ریزی برای سرویس‌دهی فوق‌العاده از ایستگاه‌های نزدیک مراسم انجام شده است، افزود: مسافران می‌توانند در صورت شلوغی ایستگاه‌های میدان حضرت ولی‌عصر (عج) و شهدای هفتم تیر از ایستگاه‌های میدان جهاد، بوستان لاله و تئاتر شهر برای رسیدن به مقاصد خود استفاده کنند.

 مهدی علیزاده مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران هم با تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت ثامن الائمه امام رضا (ع)، گفت: به همین مناسبت ناوگان اتوبوسرانی تهران با آمادگی کامل برای تسهیل جابجایی شرکت کنندگان در مراسم جشن ویژه امام رضایی‌ها که فرداجمعه حد فاصل میدان شهدای هفتم تیر و میدان ولیعصر (عج) برگزار می شود، خدمات رسانی خواهد کرد. 

 علیزاده با تأکید بر اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان انجام شده است، افزود: خطوط منتهی و عبوری به محدوده برگزاری مراسم با حداکثر ظرفیت و توان تقویت می شود.

وی ادامه داد: علاوه بر تقویت خطوط، اتوبوس‌های این شرکت از ۸ مبدأ: میدان آزادی، شهرک شهید بروجردی، میدان خراسان، شهرک شهید محلاتی، میدان رسالت، میدان راه آهن، صادقیه و شهرری نسبت به انتقال شرکت کنندگان به محدوده برگزاری مراسم اقدام خواهند کرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران خاطرنشان کرد: از ۲ ساعت پیش از آغاز مراسم در خدمت شرکت کنندگان گرامی خواهیم بود و این عملیات تا جابجایی آخرین شهروند در شامگاه جمعه ادامه می‌یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه