English

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی:

مهلت بهره‌مندی بیمه‌شدگان با هدیه ویژه خرید کتاب تمدید می‌شود

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از تمدید یک هفته‌ای مهلت بهره‌مندی بیمه‌شدگان جدید از هدیه ویژه خرید کتاب خبر داد.

مهلت بهره‌مندی بیمه‌شدگان با هدیه ویژه خرید کتاب تمدید می‌شود
به گزارش خبرگزاری موج

، میرهاشم موسوی در روز پایانی نمایشگاه کتاب اعلام کرد که با توجه به استقبال قابل‌توجه از طرح هدیه بن کتاب این سازمان به بیمه‌شدگان جدید بیمه زنان خانه‌دار و بیمه دانشجویان و درخواست‌های تمدید این طرح، مهلت اجرای استفاده از این طرح به مدت یک هفته و تا پایان روز شنبه پنجم خردادماه تمدید شد.

پیش از این اعلام شده بود، همزمان با برگزاری سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، افرادی که در طول دوره برگزاری نمایشگاه کتاب، به جمع بیمه‌شدگان این سازمان در طرح بیمه دانشجویان و طرح بیمه دختران و زنان خانه‌دار بپیوندند، مشروط به پرداخت حق بیمه خود تا پایان خرداد ۱۴۰۳؛ مشمول هدیه ویژه این سازمان در قالب بن خرید ۴۰۰ هزار تومانی کتاب ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهند شد.

براساس خبر جدید مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی، این مهلت با توجه به استقبال بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب تهران از این طرح، تا شنبه چهارم خرداد تمدید شده و بن‌های تخفیف اهدایی به بیمه‌شدگان جدید بعد از پایان نمایشگاه از طریق سامانه فروش مجازی وزارت ارشاد قابل استفاده است.

براساس این گزارش، انعقاد قرارداد و پرداخت حق بیمه در این طرح‌ها به سادگی و در قالب اپلیکیشن "تأمین من" و یا سامانه خدمات غیرحضوری سازمان تأمین‌اجتماعی به‌نشانی es.tamin.ir و بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب این سازمان امکانپذیر است. شرایط و مقررات عقد قرارداد و اطلاعات مربوط به خدمات و تعهدات این بیمه نیز در این سامانه قابل دسترسی است.

ارائه این هدیه ویژه کاملاً به صورت غیرحضوری انجام می‌شود و بلافاصله بعد از انعقاد قرارداد، مشروط به پرداخت حق بیمه تا پایان خرداد ۱۴۰۳، پیامکی به بیمه‌شده ارسال می‌شود که در این پیامک؛ کد تخفیف ۴۰۰ هزار تومانی به‌عنوان هدیه سازمان تأمین‌اجتماعی به وی اعلام می‌شود و دارنده این کد می‌تواند به‌صورت غیرحضوری با مراجعه به سامانه مجازی فروش کتاب وزارت ارشاد، از این هدیه بهره‌مند شود.

دانشجویان شاغل به تحصیل در مقاطع مختلف تحصیلی می‌توانند در قالب طرح بیمه دانشجویان تحت پوشش تأمین‌اجتماعی قرار گیرند و در طول دوران تحصیل، برای خود سوابق بیمه‌ای ایجاد کنند. شرایط و مقررات این بیمه و ویدئوهای راهنمای نحوه عقد قرارداد و پرداخت حق بیمه در طرح بیمه دانشجویان سازمان تأمین‌اجتماعی، در نشانی students.tamin.ir قابل مشاهده و دانلود است.

در طرح بیمه زنان خانه‌دار و دختران نیز همه زنان و دختران فاقد پوشش بیمه‌ای می‌توانند تحت پوشش خدمات متنوع بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی قرار گیرند و تأمین امنیت اقتصادی زنان بخصوص در دوران پیری (در قالب دریافت مستمری)، از مزایای این بیمه برای زنان اسـت. شرایط و مقررات این بیمه و ویدئوهای راهنمای نحوه عقد قرارداد و پرداخت حق بیمه در این طرح، در نشانی women.tamin.ir قابل مشاهده و دانلود است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه