English

در ششمین دوره جشنواره قرآنی انجام شد؛

تجلیل از ۳۰۵ نفر از فرزندان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان

در مراسم اختتامیه ششمین دوره جشنواره قرآنی باران وحی، از ۳۰۵ نفر از فرزندان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان تجلیل شد.

 تجلیل از ۳۰۵ نفر از فرزندان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

، در مراسم اختتامیه ششمین دوره جشنواره قرآنی باران وحی، کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با تاکید بر اینکه اصفهان جزو پیشتازان ملی در عرصه قرآن است، اظهار کرد: در ششمین دوره جشنواره قرآنی باران وحی، بیش از ۱۲ هزار نفر از مددجویان در رده‌های سنی گوناگون در بیش از ۱۵ رشته شرکت کردند.

کریم زارع با بیان اینکه استان اصفهان رتبه دوم در تعداد شرکت‌کننده و ارسال آثار به جشنواره ملی باران وحی را داراست، ادامه داد: بیش از ۹ هزار اثر در سه رده آوایی، هنری و محتوایی از مددجویان تحت حمایت به دبیرخانه ششمین دوره این جشنواره واصل شده است.   

وی با اشاره به ۳۰۵ اثر برگزیده در این دوره از مسابقات قرآنی، افزود: این آثار در دبیرخانه جشنواره در سطح ملی نیز داوری خواهد شد و امیدواریم در این عرصه نیز استان اصفهان خوش بدرخشد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان هدف از برگزاری این جشنواره را علاوه بر ایجاد انگیزه، اعتماد به نفس، و شناسایی افراد علاقه‌مند و مستعد، سرمایه‌گذاری در جهت ارتقای دانش قرآنی جامعه هدف تحت حمایت توصیف کرد و گفت: راه مطمئن برای غلبه بر مشکلات، کمک گرفتن از آیات الهی و تأسی از قرآن کریم است و از تمامی مددجویان درخواست می‌کنم این اتصال به قرآن که مایه برکت و خیر است را در عرصه‌های مختلف زندگی بیش از پیش حفظ کنند.

گفتنی است اختتامیه ششمین دوره جشنواره قرآنی باران وحی با حضور مدیرکل امور تربیتی معاونت فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) و دیگر مسئولان در اردوگاه شیخ بهایی نجف‌آباد برگزار و از برگزیدگان برتر استانی تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه