English

برگزاری پنجمین سال بزرگداشت روز جهانی شیر

نایب رئیس اتاق بازرگانی استان اصفهان از برگزاری پنجمین رویداد بزرگداشت روز جهانی شیر خبرداد.

برگزاری پنجمین سال بزرگداشت روز جهانی شیر
به گزارش خبرنگار اصفهان خبرگزاری موج

،محمد جعفر فوده در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت روز جهانی شیر بیان داشت: به جهت اجرای مسئولیت اجتماعی سال ۱۴۰۳ را بر بهبود الگوی تغذیه متمرکز شدیم.

وی با بیان اینکه نخستین رویداد پیش روی ما روز جهانی شیر است، گفت: ما فقط به شیر و لبنیات نمی‌پردازیم و کل تغذیه انسان‌ها مد نظر است بر این اساس تخم مرغ که بهترین پروتئین اول و بعد پروتئین شیر از لحاظ ترکیب اسیدهای آمینه است.

در ادامه نیز رضا زاهدی دبیر اجرایی رویداد بزرگداشت روز جهانی شیر گفت: یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی مصرف شیر در دنیا است، پس باید این مسئله را جدی دنبال کرد.

وی اضافه کرد: از دستاوردهای سال‌های گذشته این نشست‌ها تولید مستندی در صدا و سیما و برگزاری روز جهانی شیر در وزارت جهاد کشاورزی بود.

 

نظارت ۳۰۰ بازرس سلامت محصولات لبنی در استان اصفهان

علی پارسا معاون فنی مرکز بهداشت استان اصفهان در این نشست خبری گفت: حدود ۳۰۰ بازرس بر بهداشت محیط و عرضه سالم محصولات لبنی در استان اصفهان نظارت می‌کنند.

وی با بیان اینکه این بازرسان به صورت ۴۵ روز یکبار از واحد های لبنیاتی بازدید می‌کنند،افزود: در سال گذشته از ۶۰ مورد نمونه‌برداری از عرضه لبنیات و شیر ۲۸ مورد آن عدم انطباق با استانداردهای موجود را داشت که با متخلفان برخورد قانونی صورت گرفت.

در ادامه همچنین حمید مهدوی، دبیر اطلاع رسانی روز جهانی شیر اظهار داشت: برای الگوی اصلاح تغذیه و افزایش سرانه مصرف شیر، ۱۱ خردادماه در گذر چهارباغ جشن ملی روز جهانی شیر برگزار می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه