English

وزیر امور اقتصادی و دارایی:

شناورهای کشورهای حاشیه خزر برای تعمیرات در مازندران صف کشیدند

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: با احیای کارخانه کشتی سازی در مازندران شاهد صف کشورهای حاشیه خزر برای تعمیرات شناورها در ایران و مازندران هستیم.

شناورهای کشورهای حاشیه خزر برای تعمیرات در مازندران صف کشیدند
به گزارش خبرگزاری موج

، سیداحسان خاندوزی پیش از ظهر جمعه در بازدید کارخانه صدرا بهشهر اظهار کرد: با توجه به دغدغه رهبری در راستای توسعه اقتصاد دریا محور باید از ظرفیت بنادر استفاده شود و با دستور رئیس جمهور احیای کارخانه اجرایی شد.

وی احیای ظرفیت تولیدی کارخانه ایران صدرا را یکی از برنامه‌ها برشمرد و گفت: فرایند ساخت شناور در این کارخانه ۱۰ سال متوقف بود که در دولت کنونی پنج فروند شناور جدید با اشتغال زایی برای ۵۰۰ نفر و سرمایه گذاری مناسب در حال ساخت است.

خاندوزی گفت: استفاده از ظرفیت کارخانه برای تعمیر کشتی در حاشیه خزر مهم است و امروز شاهد در صف و نوبت بودن شناورهای دیگر کشورهای حاشیه خزر برای تعمیر هستیم که عایدات ارزی قابل توجه به همراه دارد.

وی افزود: برای توسعه ایران صدرا توافقات خوبی انجام شد و با توجه به کمبود فضای فیزیکی و اراضی پشتیبانی، طرح توسعه انجام خواهد شد که اشتغال بیشتر به همراه دارد.

خاندوزی اظهار کرد: بندر امیرآباد با مصوبه منطقه آزاد و پیگیری انجام شده شاهد توسعه بیش از پیش است و اولین کشتی رو- رو و خط آهن رو- رو بندر در حال تکمیل است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه