English

مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ:

هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بدهی صندوق بازنشستگی کشور پرداخت نشده است

مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ گفت: بدهی صندوق بازنشستگی کشور از سال گذشته دریافت نشده است و این رقم شامل هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان طلب از صندوق بازنشستگی و حدود چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان طلب از سازمان تامین اجتماعی است.

هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بدهی صندوق بازنشستگی کشور پرداخت نشده است
به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج

، مدیرعامل بیمه آتیه سازان حافظ در نشست خبری اظهار کرد: ۶ هزار میلیارد تومان تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشوری بدهی به مراکز درمانی دارند.

علیرضا نمازی افزود:بدهی صندوق بازنشستگی کشور از سال گذشته دریافت نشده است و این رقم شامل هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان طلب از صندوق بازنشستگی و حدود چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان طلب از سازمان تامین اجتماعی است.

وی تصریح کرد: بیمه آتیه سازان حافظ زیر مجموعه سازمان بیمه سلامت ایران است و خدمات زیادی را به بازنشستگان کشوری و صندوق تامین اجتماعی ارایه می کند. و این مبالغ باید هر چه سریعتر به این شرکت پرداخت شود تا بتوانیم طلب مراکز درمانی را بدهد.

وی ادامه داد:هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرانه تامین اجتماعی است که باید سالانه به بیمه آتیه سازان حافظ پرداخت شود و تاخیر در پرداخت آن، این شرکت را با چالش مواجه می کند.

نمازی با اشاره به اینکه پرداخت به روز مطالبات از سوی تامین اجتماعی باعث می‌شود بازنشستگان نیز دچار مشکل نشوند پرداخت و گفت :قرارداد با صندوق به صورت حق العمل کاری بوده و باید شفاف سازی شود.و مسئولیتی از جهت پرداخت خسارت به عهده آتیه سازان نیست و باید صندوق بازنشستگی کشوری آن را متقبل شود.

مدیرعامل شرکت آتیه سازان حافظ بیان کرد:با توجه مذاکرات انجام شده با کانون بازنشستگی در استان خوزستان طرح بیمه طلایی به صورت آزمایشی اجرا می شود تا در صورت موفقیت آمیز بودن سراسری شود.

به گفته وی سعی داریم نواقص قرارداد با صندوق بازنشستگی برطرف کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه