English

اقدامات شرکت مخابرات استان ایلام تشریح شد

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه ایلام به تشریح اقدامات این شرکت در سال گذشته پرداخت.

اقدامات شرکت مخابرات استان ایلام تشریح شد
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، شهاب الدین نبی پور مدیرعامل شرکت مخابرات استان ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: طی سال گذشته برای توسعه ارتباطات اقدامات مطلوبی انجام شد که دستاوردهای خوبی را به دنبال داشت.

وی با بیان اینکه اربعین سال گذشته خدمات ارائه شده توسط این شرکت مورد قبول مردم واقع شد اضافه کرد: با وجود تردد بالای زائران خوشبختانه هیچ مشکلی در ارائه خدمات بوجود نیامد.

وی اضافه کرد: همچنین سال گذشته زیرساخت های لازم جهت برگزاری انتخابات فراهم شد و این شرکت توانست رتبه دوم کشوری را در این زمینه کسب کند.

مدیر مخابرات منطقه ایلام افزود: سال گذشته در بخش توسعه و تجهیز مراکز مخابراتی اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال در نقاط مختلف استان هزینه شد.

نبی پور به اقدامات انجام شده در بخش شبکه ارتباطی و پهنای باند نیز اشاره کرد و گفت: ۷۴ میلیارد ریال اعتبار در سطح شهرهای ارکواز، دهلران، ایوان ودره شهر هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات منطقه ایلام با اشاره به انجام مرکز ان جی ان با ظرفیت ۵۰k در سال گذشته تصریح کرد:۱۳۲ میلیارد ریال برای این اقدام مهم نیز هزینه شده است.

این مسئول با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه اجرای پروژه فیبر نوری تصریح کرد: بمنظور ارتباط رسانی روستاها ۱۰۰کیلومتر فیبر نوری با ۶۰میلیارد تومان اعتبار انجام شد که این رقم به ۴۴۰ کیلومتر افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه ۱۱ کیلومتر فیبر نوری نیز جهت ارتباطات سیار با ۷۷ میلیارد ریال اعتبار انجام شده، افزود: در حوزه شهری ۹۵ کیلومتر پروژه فیبر نوری شهری با اعتباری افزون بر ۶۶میلیارد تومان انجام شده است.

نبی پور با با بیان اینکه در بخش ارتباطات سیار هم ۱۳ سایت جدید در قالب پروژه های مختلف با اعتبار هزار و ۴میلیارد تومان انجام شده است تصریح کرد: افزودن ۳۴ سایت دیگر طی سال جاری در دستور کار قرار می گیرد.

وی عنوان کرد: ارتقا ۳۷ سایت 4G با هزار و ۱۱۰ میلیارد ریال، ارتقا پنج سایت 5G با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال، جابجایی و تعویض دکل با ۱۸۰ میلیارد ریال و بهینه سازی و ایمن سازی ۱۰۰ سایت و... از دیگر اقدامات انجام شده توسط این شرکت در سال گذشته است.

نبی‌پور در پایان تبدیل وضعیت ایثاگران شاغل در این شرکت را از دیگر اقدامات انجام شده در این شرکت عنوان کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه