English

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام:

توجه به مساجد و انجام کارهای فرهنگی لازمه جامعه امروز است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام گفت: کارهای فرهنگی لازمه جامعه امروز است و توجه به مساجد و خانه‌های عالم از دیگر امورات است.

توجه به مساجد و انجام کارهای فرهنگی لازمه جامعه امروز است
به گزارش خبرگزاری موج ایلام

، علی رحیمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی استان ایلام در دیدار با فرماندار ویژه دهلران، گفت: تخصیص اعتبار برای زیرساخت فرهنگی از امورات مهم است.

وی با تقدیر از دیدگاه فرهنگی فرماندار ویژه دهلران و پیگیری اجرای برنامه‌های فرهنگی در شهرستان، افزود: کارهای فرهنگی لازمه جامعه امروز است و توجه به مساجد و خانه‌های عالم از دیگر امورات است.

در ادامه امین کاکه رئیس سازمان تبلیغات اسلامی دهلران، ادامه داد: از تعداد ۱۰ باب خانه عالم در شهرستان، ۸ باب آنها تکمیل شده و نیازمند تجهیزات هستند و ۲ باب آنها با پیشرفت ۸۰ درصد در حال اجراست.

حاج آقا امین کاکه با تقدیر از تلاش‌های صادقی فرماندار ویژه دهلران و معاون سیاسی فرماندار در امورات فرهنگی افزود: از این پس هر مسجدی به نام هر امامی که مزین باشد، جشن ولادت و شهادت همان امام در آن مسجد برگزار می‌شود.

 در پایان لطیف صادقی فرماندار ویژه دهلران، به پیگیری امورات فرهنگی توسط رئیس سازمات تبلیغات اسلامی شهرستان اشاره کرد و گفت: کارهای فرهنگی همواره مورد حمایت است و در این زمینه همه تلاش خواهیم کرد و کار فرهنگی در دراز مدت داری اثرات مثبت خوبی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه