English

وزیر کشور:

مشارکت این مرحله در مقایسه با مرحله دوم سال‌های گذشته ۷ درصد افزایش داشته است

وزیر کشور با تاکید بر اینکه برگزاری الکترونیکی انتخابات دستاورد ارزشمندی محسوب می‌شود، گفت: مشارکت این مرحله از انتخابات در مقایسه با مرحله دوم سال‌های گذشته ۶ تا ۷ درصد افزایش داشته است.

مشارکت این مرحله در مقایسه با مرحله دوم سال‌های گذشته ۷ درصد افزایش داشته است
به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج

، احمد وحیدی وزیر کشور در نشست خبری امروز، اظهار داشت: انتخابات دور دوازدهم مجلس اسلامی به پایان رسید و ۲۹۰ نفر از منتخبان ملت راهی خانه ملت خواهند شد.

وی افزود: استمرار در برگزاری انتخابات یکی از کارهای بزرگ، ارزشمند و نقطه بزرگ در تاریخ جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

وزیر کشور  با بیان اینکه این انتخابات در اوج امنیت، دقت، مشارکت خوب و رقابت جدی برگزار شد، تصریح کرد: این اقدام خلاف خواست دشمنان بود و از این رو تمهیدات زیادی جهت مسائل امنیتی بطور فیزیکی و سایبری صورت گرفت.

وحیدی با عنوان اینکه امانت داری خوبی از رای مردم انجام شد، خاطر نشان ساخت: علیرغم دروغگویی های معاندان مشارکت به خوبی انجام شد که باید از مردم تشکر کرد.

وی از راهنمایی های هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در راستای برگزاری انتخابات تشکر کرد و گفت: نهادها و گروه های مختلف برای تحقق یک انتخابات خوب کمک کردند که از همه آنها تشکر می کنم.

وزیر کشور گفت: امانت داری از رای مردم با کمال بی طرفی و مراقبت و بر اساس قانون جدید انتخابات انجام شد.

وحیدی عنوان کرد: دستاوردهای مختلفی در این انتخابات بدست آمد  که یکی از آنها الکترونیکی کردن انتخابات بود که با سرعت، دقت و فوریت آرا شمارش و نتایج به مردم اعلام شد.

وی به اقدامات مهمی که پس از این اتفاف رقم می خورد اشاره کرد و افزود: اکنون وحدت و یکپارچگی قوا برای پیموندن راه و ریل گزاری قوی انجام شده و با عظمی محکم به سمت رفع مشکلات خواهیم رفت.

وحیدی گفت: اعتبارنامه  منتخبین از طرف وزارت کشور صادر شده و  تا پیش از شروع مجلس جدید به دست آنها می رسد.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: آمار شرکت کنندگان در انتخابات علیرغم اینکه در گمانه زنی ها رقم های پایینی عنوان می شد اما آمار قابل قبولی را شاهد بودیم.

وزیر کشور با اشاره به میزان مشارکت خاطرنشان کرد: به طور طبیعی مشارکت در این دوره حدود ۶ الی ۷ درصد بیشتر از مرحله دوم انتخابات در دوره‌های گذشته بوده است؛ البته میزان مشارکت دور دوم انتخابات‌ها به طور معمول از دوره‌ اول کمتر است که یک موضوع طبیعی تلقی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه