English

ارتباط تلفنی رئیس جمهور عراق با مخبر در پی سانحه بالگرد رئیس جمهور

رئیس جمهور عراق در گفتگوی تلفنی با معاون اول رئیس‌جمهور کشورمان ضمن ابراز نگرانی برای سانحه پیش آمده برای رئیس جمهوری اسلامی ایران، برای وی و هیات همراه از طرف دولت و ملت عراق آرزوی سلامتی کرد.

ارتباط تلفنی رئیس جمهور عراق با مخبر در پی سانحه بالگرد رئیس جمهور
به گزارش خبرگزاری موج

، در پی بروز سانحه برای بالگرد حامل حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی و هیأت همراه وی، رئیس جمهور عراق طی تماس تلفنی با معاون اول رئیس جمهور کشورمان ضمن ابراز نگرانی برای سانحه پیش آمده برای رئیس جمهوری اسلامی ایران برای وی و هیات همراه از طرف دولت و ملت عراق آرزوی سلامتی کرد.

عبداللطیف رشید در این ارتباط تلفنی با محمد مخبر تصریح کرد: برای سلامتی رئیس جمهور ایران نماز و دعا می خوانیم و امیدواریم هر چه زودتر ایشان از این حادثه با صحت و سلامت عبور کنند.

وی از آمادگی دولت عراق برای هرگونه کمک و درخواست از سوی ایران در این خصوص خبر داد.

مخبر نیز در این ارتباط ضمن تشکر از ابراز نگرانی رئیس جمهور عراق، از حساسیت همیشگی و ویژه ارتباطات برادرانه با این کشور توسط آیت الله رئیسی یاد و ابراز امیدواری کرد با رفع این حادثه ناگوار ایشان بتواند برای دیدار مسئولان عراق و زیارت عتبات عالیات به آن کشور سفر کند.

معاون اول رئیس‌جمهور در این تماس از بسیج همه جانبه نیروهای امدادی، نظامی و مردمی در ایران برای رسیدگی به این سانحه خبر داد و از ابراز آمادگی کشور دوست و برادر عراق تشکر کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه