English

بلایی که اینستاگرام بر سر آرات کوچک و نابغه آورد

آرات کودک با استعداد و آکروباتیک کار ایرانی در آخرین اخبار رسیده به دلیل فشار وارد شده بیش از حد، منجر به بسته شدن صفحه رشد او در 10 سالگی شده است.

بلایی که اینستاگرام بر سر آرات کوچک و نابغه آورد

به گزارش خبرگزاری موج، آرات یکی از بی شمار کودکانی است که از بدو تولد جلوی دوربین بوده تا 6 میلیون فالوئر چشم عضلات شکم بچه ای بدوزند که از کودکی شش تکه شده است!

والدین سرکوب گر برای داشتن فرزندی افتخار آفرین با جسم و روح او چه می کنند و افتخارات اینستاگرام  برای آن بچه به چه قیمتی تمام می شود؟

طی چند هفته اخیر خبر بازگشت آرات به ایران، پسربچه ای که از او با عنوان نابغه ورزشی یاد می شود، سر و صداهای زیادی به همراه داشت.

پسری که تنها 10 سال سن دارد اما با انجام حرکات آکروباتیک از کودکی توجه همه را به خود جلب کرد.

آرات به لیورپول می رود و بعد از مدتی بی سر و صدا به ایران باز می گردد و جذب باشگاه سپاهان می شود اما این باشگاه بعد از مدت کوتاهی از قطع همکاری با این کودک خبر می دهد، آن هم به دلیل اینکه فشار وارد شده به کودک منجر به بسته شدن صفحه رشد او در 10 سالگی شده است.

ما در اینستاگرام با نمونه های زیادی از این بچه ها مواجهیم، کودکی که در 5 سالگی جلوی دوربین می نشیند و باید مثل یک آمریکایی اصیل و با استرس سوالات مادر را با زبانی بیگانه پاسخ دهد، پسری که عدم علاقه اش به نواختن پیانو بارها در ویدیوهای منتشر شده از سوی خانواده نمایان شده اما همچنان والدین با بادی در غبغب از استعداد بی نظیر موسیقی فرزندشان صحبت می کنند و...

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه