English

فرمانده انتظامی استان قزوین:

تشکیل شوراها در واقع طلوع خورشید فروزان از بلندآی قله های عمران و آبادانی تعبیر کرد

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت:تشکیل شوراها در واقع یا قانون پویا در کشور بود که می توان آن را به عنوان طلوع خورشید فروزان از بلندآی قله های عمران و آبادانی در شهر و روستا ها تعبیر کرد.

تشکیل شوراها در واقع طلوع خورشید فروزان از بلندآی قله های عمران و آبادانی تعبیر کرد
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،به مناسبت هفته شوراها فرمانده و جمعی از مسئولان انتظامی استان قزوین با علی فرمانی رئیس و اعضای شورای شهر قزوین دیدار کردند. 

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین در این دیدار ضمن تبریک روز شورا به اعضای شورای شهر قزوین اظهار داشت: تشکیل شوراها در واقع یا قانون پویا در کشور بود که می توان ان را به عنوان طلوع خورشید فروزان از بلندآی قله های عمران و آبادانی در شهر و روستا ها تعبیر کرد. 

وی افزود: شما به عنوان منتخبین مردم در شورا اسلامی حضور داشته و این نشانگر نقش یکایک مردم در تعیین سرنوشت و آینده شهر و نهایتا کشور خود است. 

فرمانده انتظامی استان قزوین با تاکید بر اینکه هریک از ما در جایگاه مدیریتی خود می بایست با شناسایی خوب و دقیق تصمیمات درست و به موقع اتخاذ کنیم، بیان داشت: هر انتخاب و تصمیم مناسبی که از میان راهکارهای موجود برگزیده و اجرا می شود نقش مهمی در تامین امنیت و آسایش مردم در جامعه خواهد و این بزرگترین هدف هر مجموعه و سازمانی است که طلایه دار خدمت به مردم است. 

فرمانده انتظامی استان اشاره ای به اهمیت ماموریت های پلیسی و میزان تعامل بالای آن با مردم داشته وخاطرنشان کرد: در حوزه اقدامات ترافیکی و انتظامی بخشی از فعالیت ها منوط به تخصیص تجهیزات لجستیکی است که در حوزه ماموریتی شورا و شهرداری قزوین در نظر گرفته شده که امیدواریم با برنامه ریزی لازم در این خصوص اقدام شود. 

علی فرمانی رئیس شورای شهر قزوین لباس سبز انتظامی را مایه آرامش و امید در جامعه خوانده و از حضور سردارابراهیمی  و مسئولان انتظامی استان تقدیر کرد. 

وی اجرای طرح نور در کشور توسط فراجا را یک اقدام شجاعانه که به عنوان یک ماموریت فرهنگی مورد مطالبه و درخواست عامه مردم می باشد بیان کرده و افزود: هرچند فراجا همیشه در صحنه خدمت به مردم بالاترین حضور را داشته و همواره مظلومانه مورد هجمه و فرافکنی معاندین و دشمنان کشور قرار گرفته اما انصافا همیشه با اقتدار وارد عمل شده و فداکارانه ماوریت خود را انجام داده است. 

در ادامه هریک از اعضای شورای شهر در بیاناتی جداگانه از اقدامات انتظامی استان در اجرای طرح نور و تامین امنیت در جامعه تقدیر کرده و حمایت همه جانبه خود را از اجرای این در کشور اعلام کردند. 

گفتنی است در پایان مراسم سردار ابراهیمی با اهدا لوح تقدیر از اعضای شورای شهر قزوین تقدیر کرده و روز شورا را تبریک گفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه