English

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:

با احداث سینما در شهرستان بویین زهرا موافقت شده است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: با احداث سینما در شهرستان بویین زهرا موافقت شده است.

با احداث سینما در شهرستان بویین زهرا موافقت شده است
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

،حسین براتی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین در دیدار فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: با احداث سینما در شهرستان بویین زهرا موافقت شده است.

 در این دیدار براتی به درخواست های متعدد شهروندان برای احداث سینما در بویین زهرا و نیز به گلایه‌های مردم ازعدم وجود سینما در این شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به رایزنی‌های صورت گرفته با معاونت سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین تفاهم نامه ای منعقد شده با استانداری، با ااحداث سینما در شهرستان بوئین زهرا موافقت شده است.

 مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه گفت: لازمه عملیاتی شدن ایجاد سینما، تامین زیرساخت‌های موجود از قبیل سالن و امکانات بصری است که این کار در مجتمع فرهنگی و هنری ولایت بوئین زهرا در سه فاز عملیاتی در سال ۱۴۰۳ طراحی و نهایتاً در این سال صورت خواهد گرفت. 

 براتی، لازمه انجام امور فرهنگی هنری و عمرانی در شهرستان بویین زهرا را، اختصاص بودجه‌های عمرانی برای ساخت تعمیرونگهداری خانه فرهنگ رامند شال دانست و درخواست کرد تا مساعدت لازم در برای تخصیص زمینی جهت کلنگ زنی در بخش دشتابی به مرکزیت شهر ارداق، صورت پذیزد. 

در ادامه ادیب رامندی فرماندار شهرستان بوئین زهرا، با اشاره به نگاه دولت و مجموعه فرمانداری شهرستان به مسائل فرهنگی و هنری در این شهرستان، اظهار داشت: با توجه به تخصیص بودجه‌های عمرانی در سال ۱۴۰۳و عملیاتی نمودن تخصیص مبالغ تخصیصی سال ۱۴۰۲ ، انتظار می‌رود که نگاه ویژه‌ای به مقوله فرهنگ و هنر در این شهرستان داشته باشیم.

 فرماندار شهرستان بویین زهرا درادامه تصریح کرد: خانه فرهنگ شال یک پروژه نیمه تمام می‌باشد و باید با اختصاص بودجه حداکثری در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان این پروژه را به سرانجام برسانیم.

در پایان ادیب رامندی برای تامین اعتبار جهت تکمیل و تجهیز سالن آمفی تیاتر شال و بهسازی و تعمیر مجتمع فرهنگی و هنری ولایت و همچنین انجام عملیات مربوط به راه اندازی سینما در سالن مجتمع ولایت، قول مساعد داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه