English

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین:

آموزش مدیریت بحران توسط هلال‌احمر به کارکنان شرکت گاز سرآغاز همکاری‌های بین دو دستگاه خواهد بود

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اظهار داشت: آموزش مدیریت بحران توسط کارشناسان و امدادگران هلال‌احمر به کارکنان شرکت گاز می‌تواند سرآغاز همکاری‌های بین این دو دستگاه باشد.

آموزش مدیریت بحران توسط هلال‌احمر به کارکنان شرکت گاز سرآغاز همکاری‌های بین دو دستگاه خواهد بود
به گزارش خبرگزاری موج قزوین

، علی حجتی‌پور مدیرعامل شرکت گاز در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین با تأکید بر این مطلب که شرکت گاز متولی مدیریت یکی از مهم‌ترین منابع‌ انرژی کشور است، گفت: آموزش مدیریت بحران توسط هلال‌احمر به کارکنان شرکت گاز می‌تواند سرفصل مناسبی برای آغاز همکاری‌های دو جانبه بین این دو دستگاه باشد.

وی با تأکید بر این مطلب که تعامل و هم‌افزایی بین دستگاه‌ها و انتقال علوم و تجارب بین سازمان‌های مختلف علاوه بر اینکه سبک کننده بار سنگین مسئولیت دستگاه‌ها خواهد بود، به ارائه خدمات، پیشگیری از بحران‌ها و مدیریت آسیب‌ها نیز سرعت خواهد بخشید.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین نیز در این دیدار ضمن ابراز خوشحالی از تعریف سرفصلی برای همکاری‌های مشترک بین هلال‌احمر و شرکت گاز، از نگاه هوشمندانه مدیرعامل شرکت گاز استان به تقویت بدنه این مجموعه در زمینه کنترل بحران و حوادث و همچنین آمادگی ضمنی برای ارائه خدمات امدادگرانه قدردانی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه