English

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کجور خبر داد؛

رفع تصرف ۹۴۰۰ مترمربع از اراضی ملی کجور

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کجور از رفع تصرف ۹۴۰۰ متر مربع از اراضی ملی در یکی از روستا‌های منطقه کجور خبر داد.

رفع تصرف ۹۴۰۰ مترمربع از اراضی ملی کجور
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، محسن پورداودی اظهار داشت: حفاظت از منابع طبیعی یک وظیفه همگانی است و منابع طبیعی در برخورد با سودجویان و متخلفانی که نسبت به تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی اقدام می‌کنند از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی به دریافت خبر تصرف اراضی ملی توسط فردی سودجو در یکی از روستای لرگان کجور اشاره کرد و ادامه داد: مأموران منابع طبیعی ضمن هماهنگی قضائی به محل اعلامی اعزام شدند.

رئیس اداره منابع طبیعی و ابخیزداری کجور گفت: در بازدید از زمین مشخص شد، فرد مورد نظر ۹۴۰۰ متر مربع از اراضی ملی را به تصرف خود درآورده و به صورت غیرقانونی آن را به وسیله سیم‌خاردار و پرچین محصور کرده است.

وی از معرفی متهم این پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی خبر داد و افزود: با حکم قضائی و به استناد تبصره یک ماده ۵۵ قانون حفاظت و بهره‌برداری از سازمان منابع طبیعی، کلیه آثار تجاوز جمع‌آوری و رفع تصرف انجام شد.

پورداودی با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این اراضی را بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: زمین‌خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره‌مندی از نعمت‌های خدادادی با هدف رسیدن به سود‌های کلان اقدام به تصرف زمین و منابع طبیعی می‌کنند که برای مقابله با این مشکل، همکاری همه مردم و دستگاه‌ها الزامی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه