English

وزیر بهداشت خبر داد؛

درمان رایگان سرطان در کشور

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: رایگان شدن درمان بیماران مبتلا به سرطان از برنامه‌های دولت سیزدهم است.

درمان رایگان سرطان در کشور
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، دکتر بهرام عین‌الله که رئیس جمهور را در دور دوم سفر استانی به مازندران همراهی کرد با اشاره به سیاست حمایتی دولت سیزدهم از روند درمان بیماران، اظهار داشت: رایگان شدن درمان بیماران مبتلا به سرطان از برنامه‌های دولت سیزدهم است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه افراد مبتلا به سرطان توان کار ندارند و هزینه‌های گزافی برای درمان به خانواده آنان تحمیل می‌شود، رایگان‌شدن خدمات، دغدغه بیماران و خانواده‌های آنان در همه مراحل درمانی را از بین خواهد برد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: وزارت بهداشت در دولت سیزدهم به دنبال آن است که درمان سرطان در کشور رایگان و افزون بر آن، مراکز پیشرفته برای درمان رایگان این بیماری‌ها در استان‌ها راه‌اندازی شود.

وی افزود: به زودی با اجرای پویش ملی، غربالگری بیماران سرطانی، افراد مشکوک به این بیماری، رایگان زیرمراقبت‌های درمانی قرار می‌گیرند.

عین الهی بیان داشت: سیاست وزارت بهداشت در دولت سیزدهم تقویت گردشگری سلامت است و در این راستا در صورت تمایل بخش خصوصی، مجوز‌های لازم طبق قوانین و مقررات به فعالان ذیصلاح این بخش داده خواهد شد.

وی ابراز داشت: قوی‌ترین حوزه سلامت منطقه متعلق به جمهوری اسلامی ایران است و مردم کشور‌های همسایه تمایل دارند برای درمان به کشور ما مراجعه کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عنوان داشت: سال گذشته یک ونیم میلیون نفر از کشور‌های خارجی برای درمان به ایران مراجعه کردند.

و به نقش خیرین در تکمیل طرح‌های درمانی اشاره کرد و گفت: سال گدشته خیرین سلامت ۳ هزار و ۶۰۰ میلیاردتومان برای ساخت مراکز درمانی؛ بهداشتی و آموزشی کمک کردند.

عین الهی از اختصاص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل مرکز ناباروری فاطمه الزهرای بابل و یکصد میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان بابلسر در دوره دوم سفر هیات دولت به مازندران خبر داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه