English

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران خبر داد؛

افزوده شدن ۲۶ لیتر در ثانیه بر توان تأمین منابع آب شرب تنکابن

مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران از بهسازی، تجهیز و تعویض منصوبات دو حلقه چاه در تنکابن خبر داد و گفت: با این اقدام ۲۶ لیتر در ثانیه بر توان تأمین منابع آبی مشترکین این شهر افزوده شد.

افزوده شدن ۲۶ لیتر در ثانیه بر توان تأمین منابع آب شرب تنکابن
به گزارش خبرگزاری موج مازندران

، بهزاد برارزاده با اشاره به آمادگی کارکنان و تجهیزات این شرکت در تأمین آب شرب مشترکین به ویژه در ایام تعطیل و گرم سال اظهار داشت: تدابیر لازم برای افزایش میزان تولید آب اندیشیده شد.

وی بهسازی منابع تأمین، اصلاح و توسعه خطوط و شبکه توزیع، حفر و تجهیز چاه، احداث ایستگاه های پمپاژ، دبی سنجی از منابع آبی، رفع گرفتگی شبکه های آبرسانی را بخشی از این تدابیر دانست و ادامه داد: مناطقی که با کمبود آب مواجه هستند را شناسایی و اقدامات لازم در حال انجام است.

مدیرعامل آبفا مازندران با بیان اینکه تأسیسات و زیرساختهای آبی برای جمعیت دائم پیش بینی شد، افزود: در بیشتر مواقع طی ایام تعطیل در مناطق غرب استان شاهد ورود مسافر و اقامت افراد غیر بومی در روستاها هستیم که منجر به افت فشار آب می شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به افزوده شدن ۲۶ لیتر بر ثانیه بر توان تأمین منابع آبی در تنکابن با هدف گذر از تنش آبی و ایام پیک مصرف همزمان با ورود مسافر و گردشگر اشاره کرد و گفت: با اجرای عملیات بهسازی، تجهیز و تعویض منصوبات یک حلقه چاه در مناطق لشتو ۱۲ لیتر بر ثانیه و یک حلقه چاه در شیروان محله ۱۴ لیتر بر ثانیه بر میزان آبدهی منابع افزوده شد.

برارزاده، اعتبار صرف شده برای این اقدام را ۱۰ میلیارد ریال دانست و تصریح کرد: با اتمام عملیات بهسازی این دو حلقه چاه، مشکل کمبود آب شرب هفت هزار نفر برطرف شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه