English

فعالان صنعت چاپ برای حفظ جایگاه خود، نیازمند تغییر رویه و تغییر ریل هستند

معاون برنامه ریزی دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: فعالان صنعت چاپ برای حفظ جایگاه خود، نیازمند تغییر رویه و تغییر ریل هستند.

فعالان صنعت چاپ برای حفظ جایگاه خود، نیازمند تغییر رویه و تغییر ریل هستند
به گزارش خبرگزاری موج مرکزی

، سعید بهروان در بازدید از چاپخانه ها و صنایع تولیدی شهر صنعتی کاوه با اشاره به اینکه صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل می است اظهار کرد: در سال گذشته با توجه به شعار سال، سلسله نشست هایی در راستای «رشد تولید، مهار تورم » به صورت مجازی برگزار شد که در سمیناری با حضور اساتید برجسته صنعت چاپ، نشست ها بررسی شد.

وی افزود: در این بررسی ها تاکید شد فعالان صنعت چاپ برای حفظ جایگاه خود ،نیازمند تغییر رویه و تغییر ریل هستند چرا که با رعایت نکردن این مقوله در آینده ای نه چندان دور از این چرخه حذف می شوند.

بهروان اضافه کرد:حفظ جایگاه فعالان صنعت چاپ به عنوان صنایع مادر باید در دستور کار ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها قرار گیرد چراکه این صنعت می توان در راستای صادرات محصولات تولیدی کشور نقش آفرین باشد.

معاون برنامه ریزی دفتر امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد:افزایش تولید و فعال بودن صنایع غذایی و شیمیایی نیز می تواند به ارتقا وگسترش فعالیت های صنعت چاپ کمک کند.

در این سفر یک روزه از فعالیت و نحوه بکارگیری از دستگاههای چاپ در شرکت های قوطی سازی کاوه،شرکت توسعه بلور کاوه۲ (کارتن سازی) ،چاپ گلشن ، شرکت چاپ کاوه و شرکت کاملین بازدید شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه