English

امید صدر جدولی با گل دقیقه نودی به استقلال بازگشت

سوپرگل تماشایی جلال الدین ماشاریپوف، استقلال بازی را به تساوی کشاند و نهایتا با گل در وقت اضلفه این استقلال بود که همچنان با امید در صدر جدول لیگ برتر باقی مانده است.

امید صدر جدولی با گل دقیقه نودی به استقلال بازگشت
به گزارش خبرگزاری موج

، در آخرین دیدار از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران میان تیم‌های استقلال و ذوب آهن برگزار می‌شود. دقایقی پیش از آغاز این دیدار، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد در یک بازی خارج از خانه مقابل نساجی به پیروزی برسد و به صورت موقت صدر جدول رده‌بندی را از آن خود کند.

برای آنکه استقلال بتواند یک بار دیگر به رتبه نخست جدول بازگردد، محکوم به پیروزی مقابل حریف اصفهانی است. ذوب آهن در بازی‌های خارج از خانه عمل کرده بسیار خوبی داشته تیم نکونام که نسبت به بازی با تراکتور نیز تغییری نکرده، به چه نتیجه‌ای دست پیدا می‌کند.

در سمت مقابل اما محمد ربیعی که به هیچ وجه از عملکرد شاگردانش در بازی با نساجی رضایت نداشته ۴ تغییر را در ترکیب تیمش ایجاد کرده است تا نشان دهد قصد ندارد حریف آسانی برای استقلال در این بازی باشد.

از آخرین باری که ذوب آهن در یک بازی خارج از تهران و در رقابت‌های لیگ برتر شکست خورد، ۱۳ ماه می‌گذرد. حالا نکونام و شاگردانش باید علیه این رکورد خاص و جالب توجه شکست دهند.

 

گروه داوری: کوپال ناظمی/ کمک‌ها: امیرمحمد داودزاده، محمدعلی پورمتقی؛ داور چهارم: علی بای/ ناظر: محمدرضا ابوالفضلی

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، صالح حردانی، محمد حسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی (42-میلاد فخرالدینی)، مهرداد محمدی (77- آرمان رمضانی)، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی، جلال الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند

سرمربی: جواد نکونام

 

ترکیب ذوب آهن: محسن فروزان، امیرحسین جدی، محمد قریشی، محمدجواد محمدی (65- محسن آذرباد)، کمال‌ کامیابی‌نیا (65- عرفان معصومی)، گریگول چابرادزه، فریبرز گرامی، مجید علیاری (78- امید لطیفی)، شایان مصلح، محمدحسین اسلامی، فردین یوسفی

سرمربی: محمد ربیعی

 

اخطار ها:

استقلال: ایمان سلیمی (1) روزبه چشمی (57) صالح حردانی (69)

ذوب آهن: مجید علیاری (52) محمدجواد محمدی (54) محمدحسین اسلامی (57) فریبرز گرامی (68)

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه