English

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان:

پایش و عارضه یابی واحدهای صنعتی کردستان، کلید توسعه تولید و اشتغال است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در راستای تحقق شعار سال و حمایت از تولید داخلی، طرح پایش و عارضه یابی واحدهای صنعتی استان کردستان با هدف رفع موانع تولید، افزایش ظرفیت و ایجاد اشتغال در دستور کار قرار گرفت.

پایش و عارضه یابی واحدهای صنعتی کردستان، کلید توسعه تولید و اشتغال است
به گزارش خبرگزاری موج کردستان

، بختیار خلیقی در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان کردستان که با هدف بررسی مطالعات طرح جامع شهرستان سقز برگزار شد، بر اهمیت اجرای طرح پایش و عارضه یابی واحدهای صنعتی برای رونق تولید و اشتغال در این استان، تاکید کرد.

وی این طرح را راهکاری موثر برای شناسایی چالش های پیش روی واحدهای تولیدی و ارائه راهکارهای مناسب برای رفع آنها دانست.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم»، افزود: فعال سازی واحدهای راکد و نیمه فعال صنعتی در استان کردستان امری ضروری است که با مشارکت بخش خصوصی و همکاری بخش دولتی می توان به آن دست یافت.

خلیقی به اقدامات انجام شده در حوزه معدن استان اشاره کرد و از برگزاری اختتامیه پرواز ژیو فیزیک و همچنین گام های برداشته شده در زمینه اکتشافات معدنی خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم که این اقدامات منجر به افزایش سرمایه گذاری و اشتغالزایی در بخش معدن استان شود.

وی به برنامه ریزی های انجام شده در کارگروه توسعه صادرات استان اشاره کرد و ادامه داد: هدفگذاری صادرات یک میلیارد و ۲۲ میلیون دلار برای سال جاری در نظر گرفته شده و امیدواریم با تلاش همه دست اندرکاران، شاهد رشد و رونق صادرات در استان کردستان باشیم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان یادآور شد: اجرای طرح پایش و عارضه یابی واحدهای صنعتی و همچنین برنامه ریزی های انجام شده در حوزه صادرات، می تواند به رونق اقتصادی استان کردستان و بهبود معیشت مردم این منطقه کمک کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه