English

امام جمعه کرمانشاه:

ملت شریف و سربلند ایران اسلامی پرچم توحید را به‌اهتزاز درآورده‌اند

نماینده ولی فقیه در کرمانشاه مرزبانی از مرزهای ایران اسلامی را کار حساس و مهمی دانست و گفت: انجام این کار به‌بهترین شکل ممکن، نیاز به صبر جمعی دارد.

ملت شریف و سربلند ایران اسلامی پرچم توحید را به‌اهتزاز درآورده‌اند
به گزارش خبرگزاری موج کرمانشاه

، حجت‌الاسلام حبیب الله غفوری صبح جمعه با حضور در مرز خسروی و بازدید از پاسگاه‌های مرزی با قدردانی از مجاهدت‌های مرزبانان، اظهار کرد: مرزبانی کاری مهم، حساس و خطیر است که انجام آن به‌بهترین شکل ممکن، نیاز به صبر جمعی دارد.

وی زیارت مؤمنین را از عبادت‌های بزرگ خواند و افزود: شب یلدا از این جهت مبارک است که فرصت مناسبی برای صله رحم و تقویت دوستی‌ها و محبت‌هاست.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با مروری بر ارزش و پاداش مرزبانی در پیشگاه خداوند قادر و سبحان، تصریح کرد: شما مرزبانان گرانقدر هم به وظیفه‌ ملی خود عمل می‌کنید، هم از مرزهای اسلام حفاظت می‌کنید و هم مشغول آبادکردن آخرت خود هستید. شهدا در روز جزا به مجاهدت‌های شما شهادت خواهند داد.

حجت‌الاسلام غفوری با اشاره به اینکه این سرزمین متبرک است به قدوم و خون شهدا، عنوان کرد: اینجا سرزمین معنویت است، سرزمین نمازهای شب رزمندگان و اشک‌های آن‌ها در مناجاتشان است و مرزبانی در مرزهای مقدس جمهوری اسلامی که پرچم الله (تبارک‌وتعالی) را در عالم برافراشته، توفیقی عظیم است.

وی اضافه کرد: درحالی‌که تمام دنیا را کفر گرفته، ملت شریف، بزرگ و سربلند ایران اسلامی پرچم توحید را به‌اهتزاز درآورده‌اند و برای این پرچم چندین‌هزار نفر از بهترین افراد جامعه را در راه خدا تقدیم کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه