English

رئیس پلیس فتا جزیره کیش :

فردی که با ارائه رسید جعلی اقدام به کلاهبرداری از فروشندگان می کرد دستگیر شد

رئیس پلیس فتا جزیره کیش با اشاره به اینکه مجرمین سایبری در جزیره کیش امنیت نخواهند داشت ، از دستگیری فردی که با ارائه رسید جعلی اقدام به کلاهبرداری از فروشندگان می کرد ، خبرداد

فردی که با ارائه رسید جعلی اقدام به کلاهبرداری از فروشندگان می کرد دستگیر شد
به گزارش خبرگزاری موج کیش

، سرگرد بابایی در تشریح  این خبر اظهار کرد: در پی مراجعه تعدادی از کسبه جزیره کیش به پلیس فتا و اعلام این که شخصی با استفاده از رسید جعلی اقدام  به خرید کالا و کلاهبرداری کرده ، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد:طی بررسی های صورت گرفته مشخص گردید متهم با مراجعه به فروشگاه ها و مغازه های سطح جزیره اقدام به خرید کالا نموده و با ارائه رسید جعلی از کسبه کلاهبرداری می نماید.لذا با اقدامات فنی و پلیسی صورت گرفته متهم در کمترین زمان ممکن شناسایی و با هماهنگی قضایی صورت گرفته در مخفیگاه خود دستگیر ، اموال بدست آمده از کلاهبرداری توقیف و برای ادامه رسیدگی ، به پلیس فتا منتقل گردید.

بابایی بیان داشت: شهروندان از هرگونه اعتماد به افراد ناشناس خودداری کرده و در هنگام فروش کالا حتما موجودی حساب بانکی خود را  از طریق سامانه پیامکی ، اینترنت بانک، دستگاه‌های خودپرداز یا کارتخوان بررسی و پس از حصول اطمینان از واریز وجه، کالارا تحویل  خریدار دهند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست: در صورتیکه اخیرا از آنها با این روش کلاهبرداری شده برای پیگیری موضوع به پلیس فتا مراجعه نمایند.

رئیس پلیس فتا جزیره کیش در پایان خاطر نشان کرد: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی www.cyberpolice.gov.ir   آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و شهروندان گرامی می‌توانند در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا  و یا با شماره گیری 096380 موضوع را گزارش کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه