English

با حضور معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان؛

آیین تحلیف داوران و میانجی گران در گیلان برگزار شد

دومین مراسم تحلیف و اعطای پروانه حرفه ای داوران با حضور معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان گیلان در امور شوراهای حل اختلاف و تعدادی از معاونین قضایی رئیس کل دادگستری برگزار شد.

 آیین تحلیف داوران و میانجی گران در گیلان برگزار شد
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، دومین مراسم تحلیف و اعطای پروانه حرفه ای داوران با حضور حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی معاون  قضایی رئیس کل دادگستری گیلان در امور شوراهای حل اختلاف و  تعدادی از معاونین قضایی رئیس کل دادگستری برگزار شد.

 حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی معاون  قضایی رئیس کل دادگستری استان گیلان در امور شوراهای حل اختلاف با اشاره به اینکه نهاد داوری به منظور کاهش مراجعات مردم به دادگستری ها و واگذاری امر داوری به خود مردم در راستای اجرای برنامه عملیاتی قوه قضائیه تاسیس شده است اظهار داشت: ترویج صلح و سازش با استفاده از ظرفیت قانونی با عنوان داوری یکی از راهکارهایی است که می تواند دستگاه قضا را در پیشبرد سند تحول به سمت تعالی سوق دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: در این مراسم برای 26 نفر پروانه داوری صادر شده است که شامل 6 پروانه تخصصی و 20 پروانه داوری عمومی می باشد و این افراد پس از ثبت نام و برگزاری آزمون و مصاحبه علمی و گذراندن مراحل گزینش انتخاب شده اند.

گفتنی است در پایان این مراسم داوران با ضمن ادای سوگند در پیشگاه قرآن کریم و قرائت سوگند نامه داوری، به طور رسمی کار خود را آغاز کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه