English

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:

پیش ثبت نام الکترونیکی کلاس اولی‌ها آغاز شد

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان اعلام کرد: والدین با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش ، پیش ثبت نام فرزندان کلاس اولی خود را انجام دهند.

پیش ثبت نام الکترونیکی کلاس اولی‌ها آغاز شد
به گزارش خبرگزاری موج گیلان

، محمدحسین رمضانی، مدیرکل آموزش و پرورش گیلان، امروز با اعلام این خبر گفت: والدین می‌توانند از امروز با مراجعه به پنجره واحد خدمات الکترونیک آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir، فرزندان پایه اولی خود را ثبت نام کنند.

وی داشتن برگه سنجش سلامت را برای ثبت نام الکترونیک دانش آموزان کلاس اولی را الزامی دانست و افزود: دانش آموزانی که برگه سنجش سلامت ندارند امکان ثبت نام الکترونیکی در پایه اول برای آن‌ها امکانپذیر نیست. 

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه پایگاه‌های سنجش سلامت در استان فعالند و ارزیابی دانش آموزان بر اساس نوبت‌های قبلی در حال انجام است، گفت: ثبت نام اتباع خارجی ساکن استان پس از صدور ابلاغ وزارت آموزش و پرورش و بر اساس دستورالعمل‌های جدید انجام خواهد شد.

محمدحسین رمضانی ، سن ثبت نام دانش آموزان پایه اول را متولدین دوم مهر سال ۹۶ تا اول مهر ۹۷ اعلام کرد و افزود: در مناطق شهری ، ۸ سالگی و در روستا‌ها تا ۱۰ سالگی، ثبت نام دانش‌آموزان پایه اولی مجاز است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه