English

رئیس دانشگاه آزاد استان قم:

باید فرهنگ ایثار و شهادت را بیش از گذشته در این دانشگاه نهادینه کنند

رئیس دانشگاه آزاد استان قم گفت: جریان فکری و فرهنگی در محوریت برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد و مسئولان دانشگاه سعی دارند تا فرهنگ ایثار و شهادت را بیش از گذشته در این دانشگاه نهادینه کنند.

باید فرهنگ ایثار و شهادت را بیش از گذشته در این دانشگاه نهادینه کنند

رئیس دانشگاه آزاد استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار موج در قم اظهار داشت: در راستای ارج نهادن به آرمان‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس دبیرخانه دائمی کنگره شهدای دانشجو در این دانشگاه شکل‌ گرفته است.

وی با بیان اهداف برگزاری کنگره شهدای دانشجو افزود: جریان فکری و فرهنگی در محوریت برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد و مسئولان دانشگاه سعی دارند تا فرهنگ ایثار و شهادت را بیش از گذشته در این دانشگاه نهادینه کنند.

محمدرضا یوسفی گفت: 24 مهرماه کنگره شهدای دانشجوی استان قم در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود که تمهیدات برگزاری این همایش مهم و ارزشمند از 3 ماه پیش در این دانشگاه آغاز شده است.

وی با تأکید بر برنامه دانشگاه آزاد اسلامی در راستای ترویج فرهنگ جهاد و شهادت تصریح کرد: برپایی جلوه‌های هنری، برپایی اردوهای راهیان نور، چاپ نشریه و مجلات متنوع و عکس از اردوهای راهیان نور و برگزاری نمایشگاه‌هایی مرتبط با آن از جمله دیگر اقدامات این دانشگاه است.

یوسفی تأکید کرد: فضاسازی معنوی محیط دانشگاه، مقبره شهدای گمنام با معماری اسلامی، نام گذاری ساختمان‌های دانشگاه به نام شهدا و همچنین ارائه منشورات در رابطه با شهدا و فرهنگ شهادت به‌صورت مستمر در محور فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم بابیان برنامه‌های آینده این دانشگاه تصریح کرد: اردیبهشت سال 97 همایش بزرگ شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی قم برگزار می‌شود و فراخوان ارسال مقالات آن نیز به‌زودی اعلام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه