English

سردار رحیمی

محل خدمت روسای پلیس وسط چهار راه است/مدیرانی که جزیره ای عمل می کنند گناه کبیره مرتکب می شوند

فرمانده انتظامی تهران گفت: مدیران باید در صحنه باشند و من به مدیران پلیس گفتم محل خدمت آنها وسط چهارراه است.

محل خدمت روسای پلیس وسط چهار راه است/مدیرانی که جزیره ای عمل می کنند گناه کبیره مرتکب می شوند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، سردار حسین رحیمی در آستانه گشایش سال تحصیلی جدید و در جلسه هماهنگی استقبال از مهر ۹۷ گفت: امیدوارم با تلاشی که می کنیم مزه یک زندگی لذت بخش را در سایه سار نظام سربلند جمهوری اسلامی بچشانیم.

وی ادامه داد: مدیریت یکپارچه شهری یکی از دغدغه های مدیران شهری است و مشکل مدیریتی با تعامل، وحدت، همدلی و هم افزایی کاهش یافته و حل می شود.

فرمانده انتظامی تهران به عملکرد جزیره ای مدیران شهری اشاره و عنوان کرد: همه امکانات موجود برای خدمت به مردم است و برخی تصور می کنند سهمی در انجام مدیریت به آنها تعلق می گیرد که سخت در اشتباهند.

سردار رحیمی خاطر نشان کرد: دشمن تلاش می کند هم افزایی را در جامعه کمرنگ کنند و مدیرانی که جزیره ای عمل می کنند گناه کبیره مرتکب می شوند.

وی از تعامل با معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری به‌عنوان فرصت مناسب خدمتگزاری به مردم یاد کرد و گفت: برای انضباط شهری منسجم تر از جمع موجود مقامی وجود ندارد.

فرمانده انتظامی تهران یادآور شد: ترافیک کماکان بدتر و بدتر می شود و باید مسئولان که در تهران زندگی می کنند موضوع ترافیک شهری را یکی از بزرگترین دغدغه های خود قرار دهند.

سردار رحیمی گفت: مردم تهران از ترافیک در رنج هستند و می توانیم اقدامات اثر بخش انجام دهیم و موضوع ترافیک در ابعاد مختلف با زیست و زندگی مردم در ارتباط است و آسایش ۱۳ میلیون جمعیت پایتخت در معرض خطر ترافیک است.

وی آینده نوزادان متولد شده در تهران با بار ترافیکی را خطیر دانست و گفت: کودکان در تهران با ترافیک و آلودگی مشکلات سلامتی و عدیده دارند، تهران می تواند الگو برای دیگر شهرها باشد.

فرمانده انتظامی تهران حل ترافیک را وظیفه مقامات تهران دانست و گفت: باید برای سامان دادن به ترافیک تهران برنامه داشته باشیم و برنامه کلان و جزء را منطقه به منطقه در پایتخت عملیاتی کنیم.

سردار رحیمی تصریح کرد: لازم است برای اجرای برنامه ها با موانع موجود مبارزه کرد و برای تحقق اهداف، بر فکر، اندیشه، همت و غیرت به عنوان سرمایه تکیه کرد و همه مشکلات با پول حل نمی شود.

وی با انتقاد از مدیریت پشت میز نشین بیان کرد: مدیران باید در صحنه باشند و من به مدیران پلیس گفتم محل خدمت آنها وسط چهارراه است.

فرمانده انتظامی تهران افزود: در تصادفات جمعیت هدف ما عابر پیاده است و لازم است مناطق حادثه خیز شناسایی شود و به طور جد فرهنگسازی کنیم.

پلیس موتور سوار متخلف در خط ویژه بازداشت شد

سردار رحیمی به تردد یک همکار پلیس بدون پلاک در خط ویژه اشاره کرد و گفت: در مسیر این جلسه همکار پلیس با موتور داخل خط ویژه بود و پلاک هم نداشت و همانجا با دستبند به بازداشتگاه منتقل شد.

وی گفت: به مدت ۱۵ روز همکاران آماده باشند تا با افزایش ۴۰ درصدی ترافیک آمادگی داشته باشیم.

فرمانده انتظامی تهران در مورد ایمنی مدارس گفت:  ترافیک تهران را می توان تسهیل کرد و حجم آن را با مدیریت کاهش داد و این مهم مستلزم ساماندهی حمل و نقل است.

جسله هماهنگی استقبال از مهر ۹۷ صبح چهارشنبه ۲۱ شهریور با حضور روسای پلیس راهور مناطق تهران، معاونین حمل و نقل و ترافیک شهرداری مناطق تهران، فرمانده راهور تهران، فرمانده انتظامی تهران و معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در سوله مدیریت بحران بوستان لاله تهران برگزار شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه