English

بازدید دبیرکل جمعیت هلال احمر از مناطق سیل زده دشت آزادگان

دبیرکل جمعیت هلال احمر با حضور در مناطق سیل زده شهرستان های هویزه و دشت آزادگان، از روند امدادرسانی به افراد آسیب دیده بازدید کرد.

بازدید دبیرکل جمعیت هلال احمر از مناطق سیل زده دشت آزادگان

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان خوزستان،  محمودرضا پیروی صبح امروز(۱۰ بهمن) در روستای سیل زده آلبوعفری از توابع شهرستان دشت آزادگان حضور یافت و از روند امدادرسانی و ترمیم سیل بند این روستا بازدید کرد.

وی پس از استماع گزارش رئیس و امدادگران جمعیت هلال احمر دشت آزادگان، در محدوده سیل بند شکسته شده روستای آلبوعفری با اهالی این روستا دیدار و گفت و گو کرد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر همچنین در این بازدید، با ابراز رضایت از روند امدادرسانی توسط نیروهای خدوم جمعیت، دستورات جدیدی را برای تخصیص بسته های غذایی به مردم آسیب دیده صادر کرد.

دکتر پیروی همچنین پس از گفت و گو با فرماندار دشت آزادگان، از حضور نیروهای سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تا پایان سیلاب های مخرب این شهرستان خبر داد و برای تسریع در عملیات ترمیم سیل بندهای تخریب شده اظهار امیدواری کرد.

وی در گفت و گو با فرمانده سپاه ولیعصر(عج) استان خوزستان ، از تلاش ها و حضور نیروهای پاسدار و بسیجی حاضر در عملیات امدادرسانی تقدیر کرد.

بر اساس این گزارش، بازدید از مسیر سیلابی منتهی به روستاهای دشت آزادگان و انبارهای امدادی جمعیت هلال احمر این شهرستان از برنامه های دیگر دبیرکل جمعیت هلال احمر بوده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه