English

بازدید قضات محاکم از زندان بزرگ تهران

مدیران و قضات محاکم تهران به مناسبت گرامی داشت هفته قوه قضاییه از زندان تهران بزرگ بازدید کردند.

بازدید قضات محاکم از زندان بزرگ تهران

به گزارش خبرگزاری موج، مدیران و قضات محاکم تهران در راستای اجرای برنامه‌های دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران به مناسبت گرامی داشت هفته قوه قضاییه از زندان تهران بزرگ بازدید کردند.

در راستای اجرای برنامه‌های دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران به مناسبت گرامی داشت هفته قوه قضاییه، مدیران و قضات مجتمع‌های قضایی تهران به سرپرستی عادل ترازوی‌زر معاون قضایی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در امور حقوقی، از زندان تهران بزرگ بازدید کردند.

در این ملاقات و بازدید پنج ساعته که جمعی از سرپرستان و قضات مجتمع‌های قضایی تهران حضور داشتند، هیئت قضایی طبق برنامه ریزی با استقرار در محل تعیین شده و پذیرش زندانیان مرتبط با محاکم تهران، با بررسی موضوعات و مشکلات مددجویان دستورات و ارشادات لازم را به مراجع ذیربط صادر کردند.

در راستای سیاست‌های تحولی محاکم تهران در مسیر تحول و تعالی، مبنی بر کاهش جمعیت کیفری و رسیدگی به وضعیت قضایی مددجویان، بازدید دوره‌ای از زندان‌های تهران بزرگ، برنامه مدون و برنامه ریزی شده در ستاد و مجتمع‌های قضایی تهران است که به صورت مستمر و زمان‌بندی شده توسط رئیس کل، معاونین قضایی ستادی، سرپرستان و جانشینان مجتمع‌های قضایی و قضات شعب دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران بررسی و اعمال مقررات لازم صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه