English

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری:

اجازه دست‌درازی به اموال دولتی را نخواهم داد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ابراز داشت: تا زمانیکه در این مجموعه خدمتگذار هستم اجازه دست اندازی به اموال دولت را نخواهم داد.

اجازه دست‌درازی به اموال دولتی را نخواهم داد

به گزارش خبرگزاری موج، نعمت الله ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری ، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با تبریک هفته دولت و روز کارمند اظهار کرد: فرصت خدمتگزاری به مردم شریف ایران علی الخصوص بازنشستگان کشوری یک توفیق الهی و مغتنم است و سعی و تلاش بنده و تمامی همکارانم در صندوق بازنشستگی کشوری زمینه سازی برای ارائه خدمات بهتر به این قشر خدوم و زحمتکش جامعه بوده و صیانت از حقوق آنان یکی از مهمترین وظیفه هایی است که در این مسیر برای تحقق آن دریغ نخواهم کرد و تا زمانیکه در این مجموعه خدمتگذار هستم اجازه دست اندازی به اموال دولت را نخواهم داد.

ترکی به وضعیت پرونده‌های حقوقی و توفیقات حاصل شده در گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی اشاره کرد و گفت: با تلاش‌های شبانه روزی مدیرعامل و سایر همکاران خدومشان در این مجموعه، به نحو احسن از اموال دولت و بازنشستگان صیانت شده و این روند ادامه دارد.

وی افزود: بحمدالله با پیگیری‌های انجام شده از سوی کارشناسان واحد حقوقی گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، تاکنون ۵۵ فقره سند تک برگ برای املاک اخذ شده و طی چند ماه اخیر نیز ۹ فقره سند مالکیت هتل‌های تحت پوشش این شرکت از جمله هتل‌های جهانگردی دهلران، یاسوج، میرجاوه، دره‌شهر، ماهان، حاجی آباد، خلخال، بندرانزلی، چابهار اخذ شد.

ترکی ادامه داد: با این حساب در حال حاضر تنها ۴ فقره از املاک در مراجع قضایی در حال پیگیری بوده و سایر موارد یا اخذ سند شده یا در حال انتقال سند است یا به زودی به نتیجه خواهند رسید که این یک موفقیت بزرگ در راستای امانتداری و صیانت از اموال بازنشستگان است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری تاکید کرد: صدور ۳۷ فقره رای قضایی به نفع این شرکت در پرونده‌های در دست اقدام و تهیه و تنظیم بیش از ۷۰ فقره پیش‌نویس قرارداد تنظیم و به سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی و غیردولتی و بخش خصوصی ارسال شده که تاکنون ۳۸ فقره منجر به قرارداد نهایی شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، وی همچنین خاطرنشان کرد: پیگیری ۸ واحد فاقد سند از طریق اداره کل اموال دولتی و اوراق بهادار و اخذ گواهی بند «د» آیین‌نامه اموال دولتی از اداره‌کل اموال و دارایی‌های دولت جهت صدور اسناد تک برگ هتل‌های سنندج، علیصدر، مرند، خرم آباد، هرات، هتل‌های دیزین، شمشک و چایخانه حمام وکیل کرمان در دست اجراست که بخشی دیگر از فعالیت‌های این مدیریت است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه