English

رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس در گفت و گو با خبرگزاری موج؛

قانون تسهیل در حوزه وکالت بازخورد خود را نشان خواهد داد

رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس شورای اسلامی با تکرار مخالفت خود درباره قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در حوزه وکالت، گفت: روزی این قانون بازخورد خود را نشان خواهد داد و حتما نمایندگان در مجالس بعدی اقدامی در این زمینه انجام می‌دهند.

قانون تسهیل در حوزه وکالت بازخورد خود را نشان خواهد داد

حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی، رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج با اشاره به مخالفت خود از تصویب تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار در حوزه وکالت گفت: روز اول که این موضوع مطرح شد جزو مخالفان بودم و حتی در مخالفت با آن، صحبت کردم؛ نظرم اکنون هم همین است‌.

وی افزود: باید نیازسنجی‌های دقیق صورت بگیرد چون وقتی که قرار بود این امر تصویب شود به اندازه کافی وکیل اضافی داشتیم و امروز هم قطعا وکیل مازاد بر نیاز داریم.

 

بیشتر بخوانید:

طرح تسهیل صدور مجوزهای کسب‌و‌کار ناجی انحصارگرایی در حوزه تاسیس داروخانه‌ها

رتبه پایین ایران در صدور مجوز در بین کشورهای منطقه!

 

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه برخی به دلیل عدم توانایی در قبولی آزمون وکالت و دریافت پروانه وکالت به این قانون دل خوش کرده‌اند، تصریح کرد: تصویب این قانون زمانی بازخورد منفی خود را نشان خواهد داد و حتما در آینده ای نه چندان دور در مجالس بعدی اقداماتی در این زمینه انجام خواهد شد.

غضنفرآبادی خاطرنشان کرد: امروز تعداد وکلایی که پروانه وکالت دریافت کردند اما آن را تمدید نمی کنند عدد قابل توجهی است که باید اینها را در نظر داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه