English

فرمانده مرزبانی کشور:

بسیجی با نفس ولایت پیش می روند و عمل آنها خالصانه است

فرمانده مرزبانی فراجا ابراز داشت: بسیجی با نفس ولایت پیش می روند و عمل آنها خالصانه است

بسیجی با نفس ولایت پیش می روند و عمل آنها خالصانه است
به گزارش خبرگزاری موج

، سردار احمدعلی گودرزی امروز جمعه در اجتماع بزرگ بسیجیان بروجرد که در مصلای این شهر برگزار شد، افزود: تفکر بسیجی از ایران عبور کرده به‌طوری که همه مرزها را درنوردیده است و آثار و شکوه و عظمت آن را می‌بینیم.

فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه پنجم آذر و تشکیل بسیج، تدبیری نشات گرفته از افکار الهی بود که امام‌ راحل انجام داد، گفت: بسیجی یعنی ایثار، فداکاری، نماد غیرت و زنانش نماد عفت، عصمت و پاکدامنی هستند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار دست‌اندرکاران کنگره ملی شهدای لرستان فرمودند که لُرها در شجاعت، غیرت و شهامت زبانزد هستند و آیت‌الله بروجردی و آیت‌الله کمالوند از شجاعت برخوردار بودند و آنها در دیار انسان‌های بزرگ تعلیم یافتند.

گودرزی ادامه داد: بسیجی با نفس ولایت پیش می روند و عمل آنها خالصانه است و رزم آنها شجاعانه و توانمندی آنها در بحران‌هایی مانند کرونا بی‌نظیر بود.

گودرزی اظهار کرد: بسیج یعنی تفکر و تبلور یمنی‌ها و حزب‌الله که عده‌ای با حداقل امکانات در برابر دشمن ایستادند و فرمانده لشکر آنها را به اسارت درآورند و گروه مقاومت ضربه سختی به پیکره آمریکا، ارتش تروریستی و رژیم صهیونیستی وارد کردند.

وی بیان کرد: امروز انزجار دنیا از سردمدارانشان مانند آمریکا و رژیم‌صهیونیستی را شاهد هستیم که این نظام سلطه و رژیم کودک‌کش صهیونیست جنایاتی می‌کنند که بی‌نظیر است.

فرمانده مرزبانی فراجا یادآور شد: اکنون ایران نقطه تحولات سیاسی در دنیاست و به خود می‌بالیم و کسانی را داریم که در مواقع خطر جان خود را فدا می‌کنند.

گودرزی اضافه کرد: رهبری در سال ۹۴ فرمودند که اسرائیل ۲۵ سال آینده نیست و این وعده خداست که کافران از بین می‌روند و عذاب کافران به وسیله مؤمنان شایسته از بین می‌رود و دنیا بر علیه آنها است.

وی با بیان اینکه امروز ۱۵ هزار کودک غزه به شهادت رسیده و مردم دنیا متوجه می‌شوند غرب و صهیونیست کیست، بیان کرد: بسیج تمام اندوخته‌های غرب را بر باد داد ه است و تفکر بسیجی که امروز در یمن و غزه وجود دارد کارآمد بوده و در شرایط سخت و سازندگی پای کار است و به محرومان کمک می‌کند.

فرمانده مرزبانی فراجا ادامه داد: تفکر بسیجی نشات گرفته از اسلام ناب محمدی است و بسیجیان و کسانی که دل در گرو امنیت و پیشرفت کشور دارند باید آگاهی خود را در بخش‌های مختلف بالا برده تا به موقع برای خدا مجاهدت کنند و اگر شناخت درستی از جهاد نداشته باشیم در زمره مجاهدین نیستیم و باید بسیجی تلاش مضاعف در راه خدا داشته باشد و کسانی که به افراد گرفتار در سیل، زلزله و کرونا کمک می‌کنند به دلیل تفکر بسیج است.

گودرزی اظهار کرد: راهبرد کشور ما حمله به کشوری نیست اما اگر کسی چشم طمع داشته باشد محکم می‌ایستیم که دوری از اشرافی‌گری و حفظ پاکدامنی باید مد نظر باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه