English

توصیه رئیس اورژانس کشور به مادران باردار

رئیس اورژانس کشور در توصیه‌ای به مادران باردار ساکن در شهرهایی که هشدار قرمز هواشناسی صادر شده است، گفت: مادران بارداری که زمان زایمان آنها نزدیک است در مناطق امن قرار گیرند.

توصیه رئیس اورژانس کشور به مادران باردار

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج ، جعفر میعادفر با توجه به اعلام هشدار قرمز هواشناسی برای پنج استان کشور، اظهار داشت: طبق اعلام وضعیت قرمز از سوی هواشناسی جلسه ای با حضور روئسای دانشگاه های علوم پزشکی و اورژانس های  این استان ها به صورت وبیناری انجام شد.

وی افزود: تمام امکانات در حوزه بهداشت، درمان و فوریت های پزشکی  تجهیز شدند که در صورت بروز حوادث با تمام توان بتوانیم ارائه خدمت داشته باشیم.

رئیس اورژانس کشور گفت:  از آنجایی که این آمادگی ها برای ایام نوروز بود دردسر ها کمتر شد  و تنها ظرفیت ها را افزایش دادیم که بتوانیم در صورت بروز سیل به خوبی مدیریت کنیم.

میعادفر بیان کرد: برخی نگرانی ها در روستاها وجود دارد، مادرانی که باردار هستند پیش بینی شده آنهایی که نزدیک زایمانشان است  با هماهنگی خانواده ها در نقاط امن  قرار گیرند که اگر زمان زایمانشان فرا رسید در دسترس باشند و اقدامات زایمانی را در مراکز و بیمارستان ها دریافت کنند.

وی افزود: در این راستا اورژانس هوایی نیز به حالت آماده باش در آمده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه