English

رئیس سازمان اورژانس کشور:

۹۳ پایگاه جدید اورژانس درسال ۱۴۰۲ راه‌اندازی شد

رئیس سازمان اورژانس کشور با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲، ظرفیت نیروی انسانی و پایگاه های این سازمان افزایش یافته است؛ ابراز داشت: امسال ۹۳ پایگاه جدید افتتاح شد و ۳هزارو ۵۴۰ نفر نیز به استخدام اورژانس درآمدند.

 ۹۳ پایگاه جدید اورژانس درسال ۱۴۰۲ راه‌اندازی شد
به گزارش خبرگزاری موج

، جعفر میعادفر با اشاره به گزارش عملکرد سازمان اورژانس کشور در سال ۱۴۰۲ گفت: از جمله مهم ترین اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۲، گسترش پایگاه های اورژانس به منظور تسریع خدمت به هموطنان با راه اندازی ۹۰ پایگاه زمینی و سه پایگاه هوایی جدید بود. همچنین مجمع خیرین اورژانس به منظور بهره‌گیری از ظرفیت خیرین در ارتقای خدمات اورژانس پیش بیمارستانی نیز امسال تشکیل شد.

وی افزود: برگزاری کارگاه ها و المپیاد آموزشی مهارتی نیروهای عملیاتی، برگزاری نخستین کنگره نوآوری‌ها در اورژان و یکپارچه سازی سیستم اتوماسیون عملیاتی و ارزیابی اعتباربخشی کلیه پایگاه‌های اورژانس در سراسر کشور نیز در سال جاری انجام شد.

رییس سازمان اورژانس کشور درباره افزایش نیروهای این سازمان نیز گفت: در سال ۱۴۰۲، با استخدام ۳هزارو ۵۴۰ نفر، ظرفیت منابع انسانی گسترش یافت. همچنین مصوبه افزایش ضریب سختی کار نیروهای عملیاتی اورژانس نیز در همین سال اخذ شد.

میعادفر در پاسخ به این پرسش که سازمان اورژانس کشور چه برنامه‌هایی برای سال جدید دارد؛ گفت: راه‌اندازی دانشگاه و مرکز تحقیقات اورژانس با هدف ارتقای فعالیت‌های علمی پژوهشی، تلاش برای بهبود و ارتقای کمی و کیفی ناوگان اورژانس، گسترش پایگاه‌های اورژانس مطابق با آمایش سرزمینی به منظور تسهیل و تسریع فرایند خدمت رسانی به مددجویان، گسترش پایگاه‌های اورژانس بانوان از جمله برنامه‌های سال آتی خواهد بود که انشالله بتوانیم تمام آنها را انجام دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه