English

ماموریت ترافیکی اورژانس کاهش یافت/ مزاحم تلفنی های اورژانس در نوروز بیکار نماندند

رئیس اورژانس کشور گفت: بر اساس آمار اعلام شده ماموریت ترافیکی اورژانس در طرح نوروزی کاهش یافت.

ماموریت ترافیکی اورژانس کاهش یافت/ مزاحم تلفنی های اورژانس در نوروز بیکار نماندند

جعفر میعاد فر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج اظهار داشت: اورژانس از ابتدای طرح نوروزی بطور ویژه برای کمک به هموطنان به حالت آماده باش در آمد و همچنان در جاده ها و شهرها مستقر هستند.

وی با بیان اینکه طرح نوروزی اورژانس از ۲۴ اسفند آغاز شده است، افزود: اگرچه خواهان این هستیم که هر حادثه و مشکل اورژانسی زیاد است، اما خرسندیم که آمار در برخی شاخص ها روند نزولی دارد.

رئیس اورژانس کشور بیان کرد: ازجمله آمارها نشان دهنده کاهش ۶ درصدی کل مراجعین به اورژانس‌ بیمارستان  و ماموریت ترافیکی است.

میعادفر خاطر نشان کرد: همچنین اعزام مصدوم و بیمار به بیمارستان ها توسط اورژانس نیز ۹درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به افزایش مردم به رستوران ها و فست فودی ها، گفت: از ابتدای طرح نوروزی اورژانس بازدید تیم های بهداشت محیط را جهت اطمینان از سلامت غذا به مراکز عرضه مواد غذایی اعزام کردیم و این تیم‌ها همچنان در حال نظارت و گشت زنی هستند.

میعادفر افزود: کل بازدید های صورت گرفته در طرح نوروزی ۱۴۰۳ حدود ۹۸۷ هزارو ۳۶۸ مورد بوده است که در مقایسه با سال گذشته شاهد رشد ۵۱ درصدی بودیم.

وی بیان کرد: همچنین در این ایام ۳هزارو ۱۲۳ مرکز پلمپ شد و ۹۷۱هزارو ۴۷۳ مورد نیز مواد غذایی معدوم شدند.

رئیس اورژانس کشور، عنوان کرد: علیرغم اینکه جراحی‌های اورژانسی در این مدت  کاهش ۵درصدی داشته است اما در شاخص  کل عمل های جراحی با رشد ۳ درصدی روبرو بوده ایم.

میعادفر گفت: همچنین ماموریت های غیر ترافیکی نیز با ۱۷۵ هزارو ۳۲۵ مورد در مقایسه با مدت مشابه شال گذشته کاهش ۳درصدی داشته است.

وی با عنوان اینکه در این ایام ۷۰۴ هزارو ۱۶۷ نفر با شماره ۱۱۵ تماس گرفته اند، بیان کرد: از این تعداد به ۸۶ هزارو ۱۹۵ خدمات مشاوره داده شد، ۱۵۸ هزارو ۸۶۷ مورد اعزام به مراکز درمانی و ۴۶ هزارو ۹۶۷ نفر نیز مزاحمین تلفنی  بودند.

میعادفر در خصوص آمار های فعالیت ایستگاه های نوروزی اورژانس گفت: ۷هزارو ۹۰۶ نفر به ایستگاه های اورژانس مستقر در جاده و شهرها مراجعه کردند که درصد بالایی از آنها غیر ترافیکی بوده و در محل درمان شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه