English

دستگیری اراذل و اوباش خزانه در عملیات پلیس+ فیلم

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ، با اعلام خبر دستگیری هشت تن از اراذل و اوباش محله باغ آذری، گفت: این متهمان با ایجاد رعب و وحشت در محله اقدام به درگیری با سلاح سرد کرده بودند که طی چند عملیات همزمان دستگیر شدند.

دستگیری اراذل و اوباش خزانه در عملیات پلیس+ فیلم
به گزارش خبرگزاری موج

، سرهنگ سعید راستی، در تشریح خبر گفت: در مورخه ۴ اردیبهشت ماه امسال، تعدادی از اراذل و اوباش سابقه دار محله باغ آذری، پس از مصرف مشروبات الکلی، به خیابان آمده و با سلاح سرد اقدام به برپایی نزاع دسته جمعی، ایراد ضرب و جرح و ایجاد رعب و وحشت می کنند.

این مقام انتظامی با اشاره به انتشار یک فیلم از این درگیری در فضای مجازی، عنوان داشت: متهمان که از پیش با یکدیگر اختلاف داشتند ، در روز حادثه با همدیگر درگیر شده که در این درگیری چند تن از این افراد مصدوم ؛ به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفتند.

سرهنگ راستی در ادامه این خبر گفت : پس از ترخیص یکی از طرفین درگیری از بیمارستان، این شخص با همدستی برادرش به قصد انتقام به سراغ ضاربان رفته و همین موضوع باعث درگیری دوباره در محل می شود ‌ .

معاون عملیات پلیس اطلاعات تهران بزرگ با اعلام عملیات همزمان پلیس اطلاعات و یگان ویژه نوپو در چهار منطقه پیروزی ، پیکان شهر ، باغ آذری و خزانه عنوان داشت : با توجه به نارضایتی ایجاد شده در بین شهروندان و ادامه اقدامات مجرمانه این گروه از اراذل و اوباش ، طی یک عملیات مشترک معاونت عملیات پلیس اطلاعات تهران و  یگان ویژه نوپو، هر هشت نفر در روز یکشنبه مورخه ۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ دستگیر شدند.

وی افزود: هر هشت متهم در تحقیقات اولیه به مشارکت خود در نزاع و درگیری و قدرت نمایی با سلاح سرد اعتراف و علت درگیری و نزاع را اختلاف های فی مابین خود و کری خوانی های مکرر برای هم عنوان کردند که پرونده اولیه همراه با مستندات با موضوع "اخلال در نظم و نزاع دسته جمعی و ایراد ضرب و جزح عمدی با استفاده از سلاح سرد"  برای آنها تشکیل و قرار قانونی از سوی مقام قضایی  دادسرای ناحیه 33 تهران برای ایشان صادر شد . گفتنی است، از مخفیگاه متهمان مقادیر متنابهی از انواع موادمخدر همچون تریاک، حشیش، موادمخدر صنعتی و همچنین بیش از 30 میلیون تومان وجه نقد حاصل از فروش موادمخدر کشف و توقیف شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه