English

حمید لطف اللهیان:

معابر اردبیل بهسازی می شود

شهردار اردبیل گفت : طی چند سال اخیر بیش از 90 درصد از معابر و خیابانهای اصلی شهر اردبیل بهسازی و آسفالت و استفاده از مصالح استاندارد موجب کاهش هزینه ها و طول عمر بهسازی ها خواهد شد.

معابر اردبیل بهسازی می شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، حمید لطف اللهیان شهردار اردبیل گفت : طی چند سال اخیر بیش از 90 درصد از معابر و خیابانهای اصلی شهر اردبیل بهسازی و آسفالت و استفاده از مصالح استاندارد موجب کاهش هزینه ها و طول عمر بهسازی ها خواهد شد.

از اردبیل لطف اللهیان با بیان اینکه  بازسازی همه معابری که نیازمند بازسازی و ضروری به جهت تردد همشهریان بود در دستور کار قرار گرفت افزود: با اعتبار بیش از یک میلیارد تومان دفع آب های سطحی ، پیاده رو سازی ، روشنایی  و زیرسازی آسفالت خیابان آیت اله خامنه ای  انجام و تا دو سه روز آینده تقدیم شهروندان محترم خواهد شد.

شهردار اردبیل اضافه کرد  همچنین محدوده مرکزی شهر اردبیل با یکصد هزار تن آسفالت و با اعتبار بیش از 30میلیارد تومان در دو وسه سال گذشته بهسازی و مرمت شده است .

وی ادامه داد:  همه این بهسازی وبازسازی ها با مصالح استاندارد وبا استفاده از شرایط فنی استاندارد انجام و تقدیم همشهریان شده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه