English

حجت الاسلام علی‌اکبر باقری بنابی:

عملیات کاشت محصولات کشاورزی باید مدیریت شود

امام جمعه پارس آباد گفت: محصولات کشاورزی در بحث کاشت و برداشت باید مدیریت شود اما متاسفانه عدم مدیریت باعث می،شود کشاورزان متضرر شوند

عملیات کاشت محصولات کشاورزی باید مدیریت شود

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، مسئولین جهاد کشاورزی شهرستان پارس‌آباد مغان به مناسبت هفته جهاد کشاورزی با امام جمعه پارس‌آباد دیدار کردند.

حجت الاسلام علی‌اکبر باقری بنابی امام جمعه شهرستان پارس‌آباد در این دیدار اظهار داشت: مسئولین باید همواره سوی به کار، تلاش و خدمت به کشاورزان زحمت‌کش حرکت کنند چراکه باید برای تحقق شعار جهش تولید در تلاش باشیم.

وی افزود: خدمت در نظام جمهوری اسلامی قطعا عبادت است به شرطی که  ما خالصانه و  بطورشبانه  روز به فکر خدمت به مردم باشیم،واز این فرصت خدمت که خداوند در حق ما عنایت کرده به نحو احسن استفاده کنیم.

باقری بنابی تصریح کرد: محصولات کشاورزی در بحث کاشت و برداشت باید مدیریت شود اما متاسفانه عدم مدیریت باعث می،شود کشاورزان متضرر شوند به طور مثال کاشت سیر بیش از حد معمول باعث متضرر شدن خیل کثیری از کشاورزان محترم در سال گذشته شده است که امیدواریم با مدیریت جهادی امسال این ضرر‌ها به حداقل برسند.

امام جمعه شهرستان پارس‌آباد بیان کرد: متاسفانه در سال‌های گذشته از جانب برخی افراد بر عدم کاشت گندم در منطقه مغان تبلیغ و توصیه شده است که این نظریه به شدت اشتباه است زیرا گندم استراتژیک‌ترین محصول کشور است.

وی اظهار کرد: مسئولان جهاد کشاورزی باید مطالبات کشاورزان عزیز را به جد پیگیر بوده و در بحث خرید تضمینی بعضی از محصولات مثل گندم در وقت مقرر پاسخگوی این قشر فعال باشند.

گفتنی است، در این دیدار نظیفی رئیس جهاد کشاورزی شهرستان پارس‌آباد نیز به برنامه‌ها و عملکرد‌های این اداره در منطقه تاکید کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه